Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Vettem egy alaplapot, de...

Vettem egy alaplapot, de sajna gyári hibás, visszavittem és a kisker hetek óta ráült. Mit tudok csinálni?

Figyelt kérdés
tehát október elején vettem egy alaplapot fél nap után bedobta a törölközőt.. másnap visszavittem, azt mondta az eladó h pár nap és kicserélik. négyszer telefonáltam rájuk azóta, minden héten egyszer, de azt mondták h rajta vannak az ügyön és biztosra vehetem h a terméket cserélni fogják mert gyári hibás. gép nélkül vagyok hetek óta, bosszant h a kisker ül a babérjain és nem csinál semmit. bosszankodok nagyon h ennyire macerás, időigényes egy k--va alaplap cseréje. meddig tart egy hétköznapi alkatrész (alaplap) cseréje? benne fekszik a pénzem is, el tudok állni a szerződéstől? mert az 8 napig érvényes de a terméket gyakorlatilag fél napig se tudtam használni..

2013. nov. 11. 11:51
 1/8 anonim ***** válasza:
Mondod nekik, hogy cseredarabot kersz ha nem tudnak adni, akkor kered vissza a penzed. Ha hepciaskodnak, akkor mondod, hogy kered a vasarlok konyvet illetve emlegeted a fogyasztovedelmet.
2013. nov. 11. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Mivel 72 órán belül vannak, és a termék hibás, azonnal cserélniük kell a hiba beazonosítása után. Ha 72 órán kívül esett volna, ahogy visszavitted, akkor is 15 napjuk van javítani vagy cserélni.

Ne hagyd magad hülyére venni, visszamész és megmondod, hogy vagy azonnal adnak egy másikat, vagy kéred vissza a pénzedet, mert nincsenek alkupozícióban.

2013. nov. 11. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
az elállási időbe akkor nem számít bele a hétvége és/vagy az ünnepnap se?
2013. nov. 11. 12:40
 4/8 anonim ***** válasza:

Nem, napról beszélünk.

Azonnali csere vagy elállás az üzlettől, ez a két lehetőségük van. Ha nincs nekik ilyen raktáron, levásárlás vagy másik ugyanilyen paraméterekkel rendelkező termék vagy a pénz visszaadása, ez a 3 lehetőségük van, de azonnal, nincs joga megvárni, hogy a gyártó cserélje garanciában, azt majd ő elintézi.

2013. nov. 11. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 coopper ***** válasza:

Egy kicsit fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel, hátha készségesebbek lesznek.


Sok sikert.

Üdv.

2013. nov. 11. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
most hívtam fel őket, és valami jogszabály szerint november 30-i dátumot biztosított hogy addig kicserélik. ez most megint 3 hét. meg milyen jogszabályra hivatkozott, ami ennyire kitolja a csereidőt? október 7-én vásároltam náluk, másnap vittem vissza, okt. 8-án. azóta bőven letelt már a 15 nap, ami idő alatt ki kéne cserélniük. a hajamat tépem.
2013. nov. 11. 13:03
 7/8 anonim ***** válasza:

Nincs ilyen jogszabály, ez baromság.

A 49/2003 GKM számú rendelet 4. § (2) bekezdése rendelkezik erről.


A 151/2003-as Kormányrendelet 7. §-a különleges lehetőséget biztosít a fogyasztó számára, amennyiben kimondja, hogy abban az esetben, ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól, illetve az üzembe helyezéstől számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, akkor a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. szerint figyelembe vehető aránytalan többletköltségre (ld. 2. fejezet), hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

2013. nov. 11. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
A fogyasztóvédelemhez hiába megy az ember engem is elküldtek a melegebb éghajlatra nekem ahol vettem a gépet mert nemkellet a 7 es nem akartak windows t telepiteni hónapok múlva sikerült csak de jó szarúl telepitenek windows 8 at vettem náluk és a régi windows ba belekötötek de aba természetesen nem hogy 3 verzióval régebbi formatfactorit meg ilyeneket tetek az jó ugye ???? Na ennyi D
2013. dec. 16. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!