Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Léteznek szuper teljesítményt...

Léteznek szuper teljesítményt igénylő játékok?

Figyelt kérdés

Olyanra gondolok ami nem a hétköznapi felhasználónak készült, hanem egy egész rendérfarmnyi CPU-t hajt meg annak érdekében hogy elképesztően életszerű játékeret vagy nagyon reális fényszámításokkal dolgozzon.

Nem is kész játékra gondolok csupán youtube-on akarok látni pár videót valamilyen programról amely a felhasználónak valós időben add egy egy olyan teret melyet rettentő sok CPU számítás árán hoz létre.


2016. márc. 1. 03:23
 1/5 anonim ***** válasza:

Nincs, mert nem lenne nyereséges.

Egy renderfarm pedig a nevéből adódóan renderelni van, nem pedig realtime 60fps játékra, így ott ez az opció fel sem merül.

2016. márc. 1. 03:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

#1

A renderfarm is csak egy halom gép hálózatba kötve, hívhatnák cukorkaföldnek is, attól még nem lenne köze a cukorkához. De valóban, nincs ilyen, mert minek is lenne - illetve, az nem kizárt, hogy akik ilyen helyeken dolgoznak poénból összeraktak valamit, de az elég valószínűtlen hogy egy hétvégénél tovább foglalkozott volna bárki ilyesmivel.

2016. márc. 1. 04:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

#2. Teljességgel kizárt, hogy poénból van komolyból összeraktak volna valamit. Ha még 10gbit-en vannak összekötve a gépek lanon, akkor is akkora a latency meg az overhead, hogy fizikai képtelenség 60fps-sel pumpálni az infót egyetlen videokártyába, ami végül kitolja a képet monitorra.

Cluster-rel már az 1fps is csodás teljesítmény lenne, ha realtime menne. Épp ezért értelemszerűen poén szinten nem áll neki senki, mert képzeld már el, hogy manapság egy játék annyi, hogy: a cpu megcímzi a ramot, ami a videokártyájé, és odamásolja az adatot.

Namost ez clusteren: 1 gép kiküldi a többinek. Kiküldés alatt értsük azt, hogy tcp/ip csomagokat csinál belőle, legyen udp a kedvedért (bár clusteren 99.999% tcp van a stabilitás miatt), ekkor jön az mtu, fragment, a switch középen elrouteolgatja, azok megkapják hálókártyán, az 1500 byte-os packet-eket összemerge-elik a ramban, nekidulakodnak egy számításnak, ez lefut hamar, utána megint 1500byte-os packetekbe csomagolják őket, ezt megkapja a cisco router, ezt a fő gép, ami beolvassa a packeteket cpu-ból, összemergeli system ramba, ÉS EZT ADJA ODA A VIDEOKÁRTYÁNAK.


Namost egy mai pc-ben ez egy lépés: a cpu a system ramot odakopizza a videoramba. Egy ethernetet összekötött cluster nem bírja ezt a latencyt, pinget, vagy akárhogy is hívod. Képtelenség.

2016. márc. 1. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

nem számít hogy egy hétvégét se dolgoztak vele, vagy hogy nem sokkal haladja meg a legdurvább játék teljesítményét, arra is kíváncsi vagyok.

Nem muszáj komplett tenderfarm, csak valami ami kiemelkedik.

2016. márc. 1. 16:25
 5/5 anonim ***** válasza:

#3

Távolról sem kizárt, teszem azt sok(100k+), komplex AI t számolnak egy jó nagy erdőben, bogártól a madárig mindent, egyáltalán nem fontos, hogy azon a gépen valós időben megérkezzen minden adat amin játszol, bőven elég ha akkor jön amikor az adott zónába beérsz, erre meg simán elég a sávszélesség. Ja, a bruteforce nem járható út, megdöbbentő hír.

2016. márc. 1. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!