Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Az ASUS terméktámogatása...

Az ASUS terméktámogatása miért elképesztően pocsék?

Figyelt kérdés

Van egy alig egyéves laptopom, ami azért nem egy rossz laptop. Windows 10-re frissítettem (véletlenül, elnyomtam egy gombot). Viszont az ASUS illesztőprogramok terén borzalmas szerintem, soha semmilyen frissítés, az ASUS Live Update nekem még sosem jelzett.

Az Intel integrált videokártyát az ASUS honlapjáról töltöttem le, ami furcsán működik. Például, mikor megnyitom a Media Player Classicot, akkor pár másodpercig a betöltési idő alatt a fekete területen foltokban olyan négyzetek jelennek meg, amit akkor láttam, mikor az előző gépem videokártyája leégett. De ezek eltűnnek, miután betöltődött, szóval 1-2 másodpercig láthatók, de akkor is zavaró.

1-2 havonta kékhalálozik a gépem "Faulty hardware corrupted page error" hibaüzenettel. Utánanéztem, az egér driverjét elvileg frissíteni kéne. Nos, én ezt megtettem, és ekkor eltűnt az ASUS Smart Gesture, amit alig tudtam visszahozni, mert az ASUS-ról letölthető driverre azt az üzenetet adta, hogy egy másik verzió telepítve van, amit töröltem, akkor meg az egeret egyáltalán nem ismerte fel, úgyhogy visszaállítottam a rendszert.

Mikor még Windows 8.1 volt rajta, fülhallgató, mikrofon bedugásakor felugrott egy hasznos, SmartAudio ablak. Mikor frissítettem Windows 10-re, ez eltűnt. Sehogy sem tudtam visszahozni, felraktam rengeteg illesztőprogramot, valamelyik elcseszte a hangzást, valaemlyik rendbe tette, de az a program (?) nem települt.

DriverEasyvel meg a gép eléggé elcsesződik, ugyanúgy nem lesz Smart Gesture, amitől nem tudok görgetni, meg a fülhallgatós hangzás ellaposodik. Az ASUS honlapján meg (legkésőbb) 2015 szeptemberéből származó illesztőprogramok vannak...



2016. júl. 25. 20:25
 1/6 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
76%

Az hadján de próbáltál már ASUS dolgot gariztatni?

Vannak dolgok, beküldessz egy videókártyát és visszaküldenek egy monitort.

2016. júl. 25. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Rokonom laptopja leégett, elsötétült a képernyő, hűtött a ventilátor egy ideig, de abbahagyta, majd a gép folyamatosan forrósodott. Az akkumulátor kivehetetlen, a kikapcsológombra nem reagált. Megkeresem egy amerikai 0-24 support szolgálatot, aki majdnem elküldött, hogy miért írok neki Magyarországról, erre elmagyaráztam neki, hogy itthon hajnali 1 volt, és minden számítógépes üzlet zárva. De aztán mégis válaszolt a problémámra, hogy nem lehet kikapcsolni, de egyáltalán nem értett hozzá. És amerikai.

Szerencsére a gép hamar lemerült, így nem tudott tovább forrósodni, majd rokonom bejelentette, jött érte futár, és 2-20 napig tartó javítást ígértek, ennek már lassan másfél hónapja. Szóval nincs laptopja.

2016. júl. 25. 20:33
 3/6 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
Ezért vagyok MSI párti.
2016. júl. 25. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
dövíár pls
2016. júl. 25. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
nekem is asus laptopom van több mint 1 éve és tökéletesen működik, integrált grafikai kártyát mondjuk én nem használok hanem a nagy teljesítményűt, nem tudom mi lehet a tiéddel a gond.
2016. júl. 25. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Tudom, hogy a TheVR isteníti az ASUS laptopokat, nekem sem lenne problémám vele, ha rendesen frissítenék az illesztőprogramokat.

Az MPC-HC esetében erről beszéltem: [link]

2016. júl. 25. 21:18

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!