Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Ma mentem a szervizbe a...

Ma mentem a szervizbe a notebookomért és kicserélték a lcd kijelzőmet, de halványabbnak látom a színét mint az előző lcd kijelzőnek. Mit tudok ez ellen tenni?

Figyelt kérdés
Azt mondták, hogy LG kijelzőt cseréltek AU Optronics kijelzőre és csak ugyanilyenre tudják cserélni mert a márka ezt küldte. Ez most rosszabb minőség? Vagy csak be kell állítanom valahogy?

2016. dec. 20. 15:27
 1/9 anonim ***** válasza:

Nézd, ez szigorúan az én tapasztalatom: AU Optronics-ot eddig csak acereken láttam, köztük egy 250 ezres komolyabb laptopnál is, meg a 90 ezresnél is. Előbbi 3 nap után szórta a pixelhibákat, persze csak úgy, hogy a garanciát ne fedjék le. Ekkor döntöttem el, hogy olyan notit, ami AU Optronics-al van szerelve, soha többet.

Talán a VGA driverével tudsz utólagos színkorrekciót végezni, ha van benne ilyen opció (ATI, Nvidia és az Intel is támogatja ezt). Ez persze csak ilyen látszatmegoldás, de a komfortérzeted javíthatja.

2016. dec. 20. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Remélem nem lesz hibája. Ha igen visszaviszem. Sajnálom az előzőt, de most mit csináljak. Azt mondta, hogy most cserélje vissza. Nem értem miért nem ugyanolyanra cserélek, miért kell változtatni 1 tipuson belül.
2016. dec. 21. 00:42
 3/9 A kérdező kommentje:
Bárhogy állítom, lilul a fehér szín vagy homályos az egész. Szerintetek ha vissza viszem köteles vissza cserélni egy jó LG eredeti képernyőre?
2016. dec. 22. 22:53
 4/9 anonim ***** válasza:

Már azt sem értem, miért AU-t raktak bele, úgyhogy innentől kezdve nem tudom, mire lehetnek "kötelesek"... Ez kb olyan megoldás volt, mintha az opeledre ráraknak egy lada visszapillantót, mert nem volt másik...

Tegyük fel, nem véletlenül vettél LG-t kétszer annyiért és olyan kijelzővel, mert pl grafikus vagy, és az hozza a követelményeket színhelyességben. Ezzel a mostanival nem tudsz mit kezdeni, mert te magad, megfelelő eszköz nélkül nem tudod színhelyesre kalibrálni, amit felhasználóként tudsz, azzal viszont a szín lilába (stb) hajlik. Ezen okból fakadóan már most elvesztettél 3 munkát, amit meg megcsináltál, arról meg nem tudtak színhelyes színkivonatokat gyártani, és így nem tudták hozni kompozit nyomatban a proof értékeit.

Na ez már annyi nyomdai szakzsargon, hogy a pultosnak torkán akad az egere. Már csak beröffented, hogy félsz, hogy a megrendelő emiatt beperel, és akkor viszont... tetszikérteni.

2016. dec. 23. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ. Nagyon igazad van. Érvelni is jó. Ma beszéltem a szervízel azt mondta vigyem visze. 27én vissza viszem.
2016. dec. 23. 11:04
 6/9 A kérdező kommentje:
Visszamentem a szervízbe és homályosnak látják ők is, de nincs ugyanolyan kijelző
2016. dec. 28. 16:12
 7/9 A kérdező kommentje:
Mit csináljak?
2016. dec. 28. 16:12
 8/9 anonim ***** válasza:
Hát valami olyan fórumot kellene felkeresned, ahol jártasak a fogyasztóvédelmi kérdésekben, mert szerintem ez innentől oda tartozik.
2016. dec. 28. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Nem értem amikor a szervízben is látják, hogy nem jó, de még is megkapom, hogy ez van vigyed. Akkor most mi a fene van. Persze látom a kijelzőn az ikont. Persze arra megfelelő, de ha szart tesznek bele aķkor miért fizettem érte annyit. Vehettem volna egy szar gépet is.

Fogyasztóvédelem pedig zárva. Bravó Magyarország. Ide hozzák a sok szemetet.

2016. dec. 28. 17:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!