Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Hogyan működik a gyártói...

Hogyan működik a gyártói garancia érvényesítése?

Figyelt kérdés

Tegyük fel veszek valamelyik nagyobb webshopban (iPon, PCX, Aqua stb.) mondjuk egy Samsung SSD-t 5 év gyártói garanciával.


Ha tönkre megy 5 éven belül, akkor a garit az adott webshopon keresztül kell intéznem, vagy közvetlenül a Samsunggal?


Ha közvetlenül a Samsunggal, akkor a webshopban megvásárolt "garanciafutár" és hasonló szolgáltatásokkal (futár viszi-hozza a hibás cuccot) nem megyek semmire, nem? Vagy ezek gyártói garancia érvényesítése esetén is igénybe vehetőek?



2019. júl. 10. 12:13
 1/1 anonim ***** válasza:

A garancia pongyola kifejezés.


Szavatosság és jótállás van.

A forgalmazónak (Ipon, PCX, Aqua, stb...) 2 év szavatosságot (ez minden termékre vonatkozik, a bizonyítási teher - hogy hibás a termék, és a hiba nem a terméktől független okokból jött létre - a fogyasztót - azaz téged - terheli) és 1 év jótállást (bruttó tízezer forintos termékeknél - itt a bizonyítási teher az eladót terheli) kötelező biztosítania, amit a forgalmazónál érvényesíthetsz.


A gyártó (jelen esetben a Samsung) ezen felül adhat önkéntesen további jótállást. Ezt a gyártónál, az általa megjelölt módon (általában a velük leszerződött szervizeknél, disztribútoroknál) érvényesítheted.


Az SSD-re vonatkozó jótállási feltételek:

* [link]

jótállási jegy:

* [link]

szervizek:

* [link]

2019. júl. 10. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!