Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Most, ha tényleg felvásárolják...

Most, ha tényleg felvásárolják a DIGI-t, miben fog változni a szolgáltatás színvonala, az árszabás, stb?

Figyelt kérdés
A 4iG akik felakarják vásárolni a DIGI-t, egy magyar cég és eddigi tapasztalataim alapján az sosem, jó ha egy szolgáltató magyar tulajdonban van, mert a magyar mindig ott csal ahol csak tud, azon van, hogy minél kisebb beruházásból minél nagyobb hasznot hozzon. A DIGI eredeti vezetése mellett egy órási tapasztalattal és profizmussal rendelkező román cég áll jelenleg ás ez a szolgáltatásaik minőségén is erősen érezhető, mivel magasan a legjobb és kimerem jelenteni, hogy egy becsületes cég volt. Lehet ezután itt is a Trékom féle tolvaj mentalitás fog érvényesülni, hogy húzzuk le a hülye ügyfeleket amennyire csak lehet?

2021. ápr. 11. 01:12
1 2 3 4
 21/36 anonim ***** válasza:

Ezzel kapcsolatban valóban nem vagyok annyira naprakész, de nem is az én dolgom ez. Én teljesen mással foglalkozom. Nekem, mint felhasználónak arra volna igényem, hogy normális internet szolgáltatást kapjak a pénzemért, de a T-nél csak rossz tapasztalataim voltak etéren, lassú volt, drága, folyton belassult, akadozott, kimaradozott a szolgáltatás anélkül, hogy jelezték volna stb. Mióta sikerült Digi-re váltanom, azóta minden ilyen jellegű problémám megszűnt. Egy szolgáltatónak pedig az lenne a dolga elsősorban, hogy szolgáltasson. Nálam az sosem volt szempont, hogy xl, kütyüt valamivel olcsóbban vehessek tőlük - ami a valóságban nem is olcsóbb mert az ilyen vacak, elavult szolgáltatásért elkért összegek bőven fedezik az ilyen "kedvezményeket"


Én boltból szoktam vásárolni a dolgaimat, számomra ezek a lehetőségek tárgytalanok.

2021. ápr. 13. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/36 anonim ***** válasza:

Természetesen találtam adatokat.


2020-as DESI jelentés, eszerint a Telekom kétmillió végponton képes gigabitet nyújtani, ami 40%. Ez eléggé piacvezetőnek tűnik.


[link]



Ezt megerősíti az NMHH jelentés is.


[link]



Nem vagy naprakész? Csak abban vagy naprakész, hogy hülyeségeket írj, alaptalanul? Ne haragudj, hogy megkérdezem, milyen ember vagy te? Ez nem arról szól, hogy szeretem-e a Digit vagy a Telekomot, hanem arról, hogy mi az igazság.

2021. ápr. 13. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/36 anonim ***** válasza:
De miért is kéne, hogy ez engem érdekeljen, hogy XY telepölésen mi van? Én a szolgáltatások minőségéről beszéltem és abban a DIGI mérföldekkel jobb. Ezen szerintem senki se vitatkozna ha már próbálta mindkét szolgáltatót. Bár ismerek olyan T-s szakit akinél be van kötve a Digi is a T- mellé, szóval bizonyára ő is érzékeli melyik a jobb...
2021. ápr. 13. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/36 anonim ***** válasza:

"Ráadásul ósdi rézkábelen szolgáltatják neki, ami még úgy 15-20 éve oké is lett volna, de ma már azért illene üvegszálas optikát nyújtani, főleg ennyi havidíjért."


Akkor ezt nem te írtad? Mert ez így egy kiragadott példa, nevezzük szerényen csúsztatásnak, mint ahogy az is csúsztatás, hogy egy Telekomos szakinak Digi is be van kötve. Először is, ha igaz, amit írsz, másodszor pedig nem tudhatjuk, hogy miért van neki bekötve, lehet, hogy a munkájához kell. Ezért kérdezem, ismét, milyen ember vagy te, hogy csúsztatásokkal, kiragadott dolgokkal akarsz érvelni?


Én nem hogy mindkettőt, mindhármat próbáltam már. Toronymagasan a Telekom vezet. Az, hogy a Digi mérföldekkel jobb lenne, az megint csak a csúsztatás kategória. Másik kérdésnél megosztottam néhány hivatkozást, hogy mennyi-mennyi sok probléma van a Digivel, mindamellett, hogy a Facebook csoportok is tele vannak panaszkodóval. Tagja vagyok mindhárom szolgáltató nem hivatalos ügyfél csoportjának, megint csak toronymagasan a Diginél van a legtöbb panasz. Te próbáltad már a Telekom optikait, hogy ennyire biztos vagy benne, hogy rosszabb?


A közelmúltban egy rövid ideig párhuzamosan volt nálam Digi és Telekom is. Megnézheted a sebesség értékeket, a legleterheltebb időszakban. Van még kérdésed?



[link]



[link]

2021. ápr. 13. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/36 anonim ***** válasza:

Már kezdem azt hinni, hogy Telekomos ember vagy, hogy ennyire véded a céget..:)


Én csak a saját magam és az ismerőseim tapasztalatait írtam le. Ha neked a T vált be azzal semmi probléma nincsen, sőt! Ez a jó benn,e hogy szabadon választhatunk szolgáltatót aszerint, hogy az igényeinknek melyik felel meg legjobban. Ezért volna, jó ha nem vennénk el tőlünk ezt a lehetőséget a későbbiekben sem, bár sajnos amerre a dolgok haladnak ez eléggé két esélyes...


A FB Digi csoportnak én is tagja vagyok és én is olvasom a beírásokat, de gyakran nem szoktam tudni eldönteni, hogy ezek a hibák vajon az előfizető hozzá nem értéséből vagy nem megfelelő használatból adódhatnak-e vagy tényleg hálózati gond. Azért vannak ott elég láma emberek lássuk be.. pl. ezer éves routeren keresztül akarja elérni a névleges sebességet, azt csodálkozik ha csak a fele van meg.


Biztos vannak dolgok amikben a T előrébb jár marketing, egyéb szolgáltatások, reklámkampány, stb bár ez nem lep meg, mert nekik jóval több pénz is van erre és az állami befolyásuk is jóval nagyobb mint a Digi-nek. Magyarországon szinte már csak a DIGI volt eddig az a szolgáltató, amibe nem sikerült a NER-nek jelentős tulajdont szereznie, de látható hogy magyar "szabad piacgazdaság" hogyan működik. Nem is tűrték sokáig.

2021. ápr. 13. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/36 anonim ***** válasza:
Csak ugye az a különbség köztem meg a Digit elvtelenül védelmezők között, hogy nekem valóban van összehasonlítási alapom. Míg ti csak az alapján hoztok ítéletet, hogy hallottátok egy barát barátjának a barátjától, hogy a Telekom szar. Én nem ilyen ember vagyok. Én a tapasztalatok alapján hozok döntést, racionális alapon, és nem emócióktól vezérelve. Ennyi.
2021. ápr. 13. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/36 anonim ***** válasza:

Hát ha a Telekomon múlt volna, akkor nálunk még mindig nem lenne optikai hálózat. Évekig a Telekomnál voltunk ADSL, aztán koax technológiával, de az optika nem jött. Amikor észlelte a Telekom, hogy a Digi itt kiépítette a hálózatot, egyből területi kedvezményeket vezetett be, és hozta a Flip-et is, mert nagyon sokan váltottak. Az árban akkora különbség volt, hogy a 2 éves hűségidő felénél is megérte lemondani a Telekomot, kifizetni a kötbért, és átmenni a Digihez. (Úgy emlékszem kevesebb, mint 1 év alatt megtérült)


Szerintem emiatt érzik sokan azt, hogy jobb a Digi, mint a Telekom. Ahova még nem jutott el az optikával a Telekom, ott nagy előrelépés volt a a Digi megjelenése, nem kellett kétnaponta újraindítani a routert meg bejelentgetni a hibát, amíg ki nem jött végre egy alapos szerelő lecserélni a csatlakozókat meg átnézni mindent. Persze a Digi sem tökéletes, az utóbbi időben gyakrabban volt kiesés, de én nem váltanék vissza a telekomos koaxra. Úgy gondolom, hogy ez nem elvtelen védelmezés, a környékünkön az is jól járt a Digi megjelenésével, aki a Telekomnál maradt, mert végre lett verseny, aki meg váltott az az olcsóbb ár mellett újabb, stabilabb technológián vehette igénybe a szolgáltatásokat


Az eredeti kérdésre válaszolva pedig: Nem tudom mi lesz, de úgy gondolom, hogy azért akarják megszerezni, hogy pénzt termeljen nekik, úgy hogy közben ne kelljen sok pénzt beletenni.

2021. ápr. 22. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/36 anonim ***** válasza:

Hozzáteszem, hogy a Telekomnál területi kedvezményeket természetesen csak a hűségidő lejárta után az újrakötésnél vagy drágább díjcsomagra váltásnál lehetett igénybe venni, előtte nem. Az árkülönbség így volt óriási a váltásnál, de a területi kedvezménnyel is volt pár ezer forint különbség.


A Digi büntetéseiről meg annyit, hogy lehet, hogy egyszerre nem kapott milliárdos büntetést, de kapott a NAIH-tól 100 milliósat, a GVH-tól 20 milliót. Belekezdtek a mobil hálózat kiépítésébe, ami azért rengeteg pénzbe kerül, ha még a tornyokat is fel kell húzni. Két frekvencia pályázaton sem tudtak indulni, az egyiken a Telenor fejese, a Drozdy kitalálta, hogy pont az a típusú GVH bírság, amit X éven belül kapott a Digi legyen kizáró ok, ha X+1 éven belül kapta, és az NMHH bele is tette, a másikon meg 4 feltételt is szabtak, amin csak a Digi nem felelt meg, és a korábbi pályázatoknál ilyenek nem voltak. Később enyhítettek is rajta, hogy már csak 2 okból ne tudjon indulni. A jelenlegi frekvenciákkal meg nem lehet olyan színvonalú szolgáltatást adni, ezért nem lehet látni, hogy hány év, amíg megtérül a befektetés.


Szóval mindenhol csak egy kicsit kell büntetni, és nem annyira feltűnő az ellenszél, de a célt elérik.

2021. ápr. 23. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/36 anonim ***** válasza:

Egyébként ha a bírságokat akarjuk összehasonlítani, akkor érdemes figyelembe venni a cégek nettó árbevételét, mert pl van törvényi maximum, hogy az előző évi nettó árbevétel 10%-át nem haladhatja meg. Igen, ez alapján kaphatott volnaa Digi milliárdos bírságot, de az arányokat érdemes megnézni. Vajon, ha a Telekom árbevétele kb 10-szer nagyobb a Digi árbevételénél, akkor a Diginek a 100 milliós bírság akkora, mint a Telekomnak 1 milliárd?


2019-ben nettó árbevétel:

Digi kb 52 milliárd Ft

Magyar Telekom kb 508 milliárd Ft

Vodafone kb 205 milliárd Ft

Telenor kb 183 milliárd Ft


Források:

[link]

[link]

[link]

[link]

2021. ápr. 23. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/36 anonim ***** válasza:

Telekomos 1000/1000 optikai internetem van évek óta

Sose volt vele gondom sose ment el

Amikor karbantartást végeztek 1x-1x előtte sms jött hogy hajnalba mikor nem lesz net 30percig

Nemvolt, hogy 900/900 alatt mértem volna

Míg digis ismerősöknek többször volt, hogy a telekom mobilnetére támaszkodtak otthon a digi országos vagy helyi hibái miatt vagy éppen a szerelőjük többszörös bénázása miatt

2021. szept. 3. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!