Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ha a freemailnél egy e-postafi...

Ha a freemailnél egy e-postafiók inaktív, az törlésre kerül? Amennyiben igen, mennyi idő inaktivitás után?

Figyelt kérdés

2023. ápr. 28. 15:20
 1/9 anonim ***** válasza:
2017-ben megszűnt az automatikus törlés, azóta az inaktív fiókok is megmaradnak korlátlanul. Ha 2017 előtt létezett a fiók és 90 napig nem léptek be, akkor inaktivitás miatt törölték.
2023. ápr. 28. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2023. ápr. 28. 16:13
 3/9 CspCsj ***** válasza:
Annyit hozzátennék, hogy pár hónapja újraaktiváltam egy régi fiókomat, - és bár megmaradt, de az összes levél törlődött.
2023. ápr. 29. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen. Nekem megvan a fiók, de nagyon ritkán használom - talán nem szükséges ecsetelnem, hogy miért - viszont nem szeretném, ha törlődne, mert nagyon régi és sok minden van ott... Akkoriban még nem is volt gmail szerintem, amikor ott regisztráltam.

Akiket nem igazán ismerek, nekik ezt a freemail címet szoktam megadni.

Csak ugye sokszor megbízhatatlan volt, nem lehetett belépni napokig, stb. De azért valamire jó.

2023. ápr. 29. 09:14
 5/9 A kérdező kommentje:

Megnéztem, 2001-es az első e-mail, ami megvan, de ez valószínűleg nem a legelső volt valójában, mert pl nincs regisztrációra vonatkozó e-mail, azokat biztosan töröltem akkoriban.

Szóval jó régi fiók. 🙂

2023. ápr. 29. 09:56
 6/9 A kérdező kommentje:

Na végre válaszolt az ügyfélszolgálat.


Ezt:

"A nem látogatott postafiókok 90 nap elteltével inaktívvá válnak, tartalmuk automatikusan és visszavonhatatlanul törlődik. Az inaktívvá válás után bármikor az utolsó érvényes Felhasználói név, jelszó párossal belépve a postafiók ismét aktívvá válik. Az inaktív azonosító nem regisztrálható újra, ahogy a törölt azonosító sem."

2023. máj. 17. 18:59
 7/9 CspCsj ***** válasza:

#6:

Kösz az infót!

2023. máj. 17. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Ez le van írva az ÁSZF-ben is, az ügyfélszolgálat is arra hivatkozik csak vissza: "amennyiben a felhasználó 90 napig nem lép be fiókjába, a fiók állapota inaktív lesz, és az adatkezelő postafiókjának teljes levelezését törli, illetve az újonnan beérkező levelek visszautasításra kerülnek. [...]

A személyes adatok törlése: A felhasználó a beállítások menüben jelszava megadásával törölheti regisztrációját, illetve valamennyi adatát. A törléskor a postafiók teljes tartalma elvész kivéve az alább felsorolt adatok. Ezen postafiókok visszaállítására nincs lehetőség."

[link]


Az összes oldalnak van ilyen ÁSZF/ToS, GYIK/FAQ oldala, ahol minden problémára vagy gyakran felmerülő kérdésre leírják a választ.

2023. máj. 17. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
#7. Nagyon szívesen!
2023. máj. 17. 22:41

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!