Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hova tűnt a pénzem?

Hova tűnt a pénzem?

Figyelt kérdés
Tegnap a K&H e-bankból utaltam a PayPal-ra, ma pedig a Steam Wallet-et akartam feltölteni, de hibát írt ki. PayPal-on az account history-ban meg is jelenítette az utalást, viszont az állapota "denied" lett, gondolom nem volt elegendő összeg a számlán. A probléma az, hogy a K&H-s számlámról levette a bank a pénzt, PayPal-ra viszont (ezek szerint) nem jött meg. Ekkora átfutási ideje lenne a fizetésnek?

2015. jún. 22. 15:28
 1/2 anonim ***** válasza:

Egyrészt tegnap vasárnap volt, és akkor zárva vannak a bankok, tehát nem utalnak.

Másrészt nekem OTP-s számláról pár órán belül meg szokott érkezni a pénz a PayPalra (banki nyitvatartási időn belül: munkanap 8-16 óra).


Azt viszont passzolom, hogy a "denied" mit jelent PayPalon. Pontosíts kérlek: melyik tranzakciónál írja a "denied"-ot?

2015. jún. 22. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Közben megoldódott: délután megjött a pénz. Amúgy vasárnap este utaltam másik számlára is (bankon kívülre), az a pénz reggel 9 körül át is ment, ezért nem értettem, hogy a PayPal miért ilyen lassú. Közben új probléma merült fel: a maximális utalási kereret csak akkor tudom 800 ft fölé vinni PayPal-on, ha beszkennelem nekik a személyimet?
2015. jún. 23. 00:52

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!