Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mi a véleményetek a Debreceni...

Gál Mihály kérdése:

Mi a véleményetek a Debreceni Egyetem Informatika Karról?

Figyelt kérdés

Sziasztok

Én csak arra lennék kíváncsi, hogy azok akik az Informatikai Karon tanulnak (bármilyen szakon) mennyire vannak megelégedve az oktatással?

Valamint a programozást azt milyen mértékben tanítják?

(Itt arra gondolok,hogy az egyetemen szerzett tudás elég ahhoz hogy önállóan helyt tudjak állni munkahelyen vagy akár a későbbiekben egy magánvállalkozásban)


Jelenleg első féléves DE hallgató vagyok Mérnökinformatika szakon. Még most lesz csak második félévben valódi programozás (Eddig Algoritmusok és programozás alapjai tárgyon csak pszeudokód és folyamatábra plusz egyéb kezdetleges ismeretek voltak)


Csak szimplán szeretném megtudni még itt az elején hogy mégis mire számíthatok a szakon. Elég lesz a tanár tanítása + saját, otthoni felkészülés vagy esetleg keressek nyárra egy programozási tanfolyamot?



2020. jan. 12. 12:33
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
79%

Én programtervező informatikus szakon tanultam még a régi, 2007-es mintatanterv alapján. Oktatók között több a rosszindulatú, mint az, aki tud tanítani és értelmes tudást ad át. Az ott tanultakkal kapcsolatban két dolgot emelnék ki:

1) Amit programozás címszóval oktatnak, azt otthon néhány Pluralsight oktatóvideóból jobban meg tudod tanulni. A munkaerőpiacon is pontosan ennyit ér... semmit sem.

2) A többi tárgy, amit tanítanak, nem bizonyultak eddig túl hasznosnak a munkaerőpiacon.


De az egyetemnek volt egy hatalmas nagy előnye is: gyakornoki munkahelyen könnyebb XP-t szerezni, hogy legyen mit felmutatnod, amikor főállásra pályázol.