Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Létezik olyan oldal, ahol...

Létezik olyan oldal, ahol könnyen, érthetően elsajátíthatom a C, vagy C++ művészetét?

Figyelt kérdés
Linkeljetek.
2010. júl. 25. 10:53
 1/8 anonim ***** válasza:

Iskolában is elsajátíthatod...

Amúgy rengeteg ilyen oldal van.


Lehet, hogy még nem hallottál róla, de tudok egy oldalt, ahol mindet megtalálod:

[link]

2010. júl. 25. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Az igen!Mért kell ezzel a kib aszott googleval jönni minden kérdésem után?

Ismerem!Mi a takonybavert retkes f aszt írtok be, hogy kidobja nektek?Beírtam mindent én nem találtam értelmes hozzászólást!Baz dmeg, nem tőled kértem,hogy taníts meg, csak hogy adj egy kiindulási lehetőséget!Idióta.

2010. júl. 25. 12:56
 3/8 anonim ***** válasza:
A C/C++-ról ~ezer oldalas könyveket írnak. Nem fogod tudni egy 10 részes cikksorozatból megtanulni a használatát. Az ilyen netes leírások általában túl felületesek. Vegyél rendes könyvet!
2010. júl. 25. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
C-hez könyv: Brian Kernighan és Dennis Ritchie: A C programozási nyelv. 2 híres programozó írta.
2010. júl. 25. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
C++-hoz ugyanilyen címmel (csak C helyett C++) Stroustruptól :D
2010. júl. 25. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm, úgy látszik mégsem volt ostoba a kérdésem.
2010. júl. 25. 17:51
 7/8 anonim ***** válasza:
2010. júl. 30. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Így van! Nincsenek ostoba kérdések, csak ostoba emberek! :8
2010. aug. 2. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!