Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Pythonhoz milyen fejlesztői...

Pythonhoz milyen fejlesztői környezetet ajánlanátok?

Figyelt kérdés
Ubuntu-t 19.10-et használok. Szeretném kipróbálni a programozást, de sehol nem írják hogy hogyan lehet telepíteni egy szerencsétlen fejlesztői környezetet. A visualstusdio code fent van, de abba meg nem tudom a powershellt betenni. Nincs leírás sehol az egész google-n!!!!!!!!!
2020. ápr. 7. 23:59
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:
Látom nagyon beleéled magad! Többnyire telefonról írtam, amin katasztrofális a billentyűzet. Senki nem henceg semmivel, Te kezdtél el engem leminősíteni! Láthatóan nem fogod fel végre, hogy én nem vagyok infó szakos! Laikus vagyok, aki feltett egy kérdést. Itt régen nem azon van a hangsúly, hogy megírtam-e már az első python programom, vagy hogy mi volt a kérdés! Azon van a hangsúly, hogy lekezelő stílusban osztottad itt az észt. Persze lovagolhatsz még a kérdésen, amit már előtted is megválaszoltak, de fölösleges mert nem ezért durvultam be! Elmondtam már neked, nem írom le többször, ha problémád van velem keressük meg egymást és beszéljük meg élőben! Ha meg nincs, akkor vegyél vissza a stílusodból mert ezt nem mindenki fogja neked eltűrni. Valamint ne másokkal takarózz, és nem kell mindenkibe belerúgni csak azért, mert kezdő! Hidd el Te is kerülhetsz majd olyan helyzetbe, amikor nem fogsz majd tudni valamit. Nyilván jól fog esni, ha teljesen laikusként például kioktatnak, megaláznak a tudásod hiánya miatt, holott másból lehet pro vagy! Ennyiről szólt a sztori, nem ragozom már túl! Én is hevesen reagáltam az üzenetben, emiatt elnézésed kérem. Remélem kicsit lejjebb veszel a stílusodból, kívánom neked javadra fog válni! Nem kérek több választ.
2020. ápr. 8. 15:39
 12/14 anonim ***** válasza:
77%
Te diplomát? Takarító szakon?
2020. ápr. 8. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Pyrhon programozáahoz semmi szükség Powershellre
2020. ápr. 8. 22:22