Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Játékkészítési kérdések,...

Játékkészítési kérdések, hogyan kell egy lövöldözős játékot csinálni, illetve melyik játékmotorral?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Gondoltam tervezek egy lövöldözős játákot ami hasonló mint a cod (grafikában lenne illetve játékmenetben csak a hasonló, sztoriban és ilyesmiben nem, illetve 10 éves cod grafikát tervezek majd a játékba), viszont egy történelmi eseményet szeretnék ábrázolni a játékban.


Mivel nincs sok tapasztalatom (konkrétan semmi), ezért szeretnék egy próba projektet létrehozni, hogy a mechanikát illetve az egyéb funkciókat kitanuljam.


Hogyan kezdjem?


Melyik programozási nyelvet kezdjek el tanulni, illetve melyik játékmotort válasszam amiben azt a próba projektet tudom megcsinálni rosszabb vizuális grafikával, illetve amiben később tudok egy jobb grafikával rendelkező videójátékot készíteni? (Unity vagy unreal, C++ vagy C#?)


A youtube videókkal az a baj, hogy miután megnéztem egyet, elmegy a kedvem az egésztől, van-e az interneten publikus projekt, ami hasonló FPS játék, hogy tudjam azt elemezni? (Természetesen tudom, nem így fogok tanulni, csupán elemezni tudnám)


Valakinek van valami tapasztalata amikor elkezdte a játékprogramozást? Hogy vette magát rá illetve hogy kezdett bele? Mennyi idő ezt kitanulni, illetve hogy készen tudjak belevágni a programozásba?

Nehéz a játékokat dizájnolni? Használjak belevágás előtt blendert?


Igen, első dolog mindig a játék megtervezése papíron, vagy akármilyen formában, sztori megírása, dizájn tervezése stb, ezt tudom :D


Ezek lennének a kérdéseim mielőtt belekezdenék akárminek. Remélem látjátok majd ezt a kérdést és sok válasz fog jönni rá, további szép napot mindenkinek!



2022. ápr. 28. 21:31
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:
100%

Amit te akarsz, az olyan, mintha egy gimis, akinek még fogalma nincs mérnöki tudományról, mérnök szeretni lenni, és rögtön első hobbiprojectnek sugárhajtású lopakodó repülőgépet akarna tervezni PLUSZ egyedül megépíteni.


És akkor elkezd youtube-on egy egyetemi előadást nézni a repülőgéphajtóművekről, és hisztizik, hogy nem érti.


Hát ez így nem fog menni.


Először is némi elméleti tudást szedj össze, hogy egyáltalán hogyan is működik egy számítógép, mi az az algoritmus, adat, változó, stb.


Aztán írj egy hello world-öt.

Aztán írj egy számológépet.

Aztán írj pár rendező/kereső algoritmust.

Aztán írj egy ATM vezérlőt.

Aztán írj valami nagyon basic adatbázis alapú alkalmazást.

Aztán írj amőba-játékot.

Aztán írj aknakeresőt.

Aztán írj solitarie-t.

stb.

stb.

stb.


És mellette folyamatosan mélyítsd az elméleti tudásodat is, matematika, hálozatok, stb.


Előbb-utóbb majd eljutsz arra a szintre, hogy képes leszel megérteni egy nem teljesen kezdőknek szánt youtube tutorial-t is, és akkor majd lesz rá reális esélyed, hogy összerakj egy FPS játékot.

2022. máj. 3. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!