Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Itt miért van szükség arra,hog...

Itt miért van szükség arra,hogy az y értéknek 0.1 legyen megadva?

Figyelt kérdés

NORMAL = normalize(vec3(k - height(pos + vec2(0.1, 0.0), TIME), 0.1, k - height(pos + vec2(0.0, 0.1), TIME)));


Itt egy height-map értékeiből vannak elkészítve a normális értékek amit értek is csak azt nem ,hogy miért pont 0.1 van megadva y értéknek.


k az aktuális height-map pixel érték.


A height vissza adja a height-map térkép egy pixelének értékét ami a magasság leírására van és ebből kerül kivonásra egy melletelévő pixel magassága ami leír egy edge ot. Így végül lessz két edge és azt sem értem ,hogy ez így miért jó. Hisz kéne oda még egy cross hívás nem?


2023. aug. 20. 12:52
 1/2 A kérdező kommentje:

Itt a teljes:

[link]

2023. aug. 20. 13:10
 2/2 A kérdező kommentje:

Jah értem hogy kifele irányba nézzen a vektor azért kell a .1 ha nem csapom be magam.



Már csak azt nem értem miért nincs szükség itt a cross hívásra

2023. aug. 20. 13:38

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!