Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » A profi játékkészítő cégek...

A profi játékkészítő cégek (pl. : Ubisoft) milyen programmal írják a játékokat?

Figyelt kérdés
2012. márc. 4. 12:46
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
20%
jegyzettömb
2012. márc. 4. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Előző egy idióta.
2012. márc. 4. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

dehogy is jegyzettömb!


hardveres szinten állítják össze ÉS/VAGY kapukból! :D

2012. márc. 4. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Hülyeséggel kíméljetek!
2012. márc. 4. 13:13
 5/12 ejbenjaro ***** válasza:
Itt mindenki minimum az Ubisoftnál dolgozik, hogy tudja, hogy mivel készítik a programokat. Tehát maximum találgatni lehet, így pedig még az is elképzelhető hogy van aki jegyzettömböt is használ programírásra ott...
2012. márc. 4. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 lindmayer ***** válasza:
papírral és ceruzával
2012. márc. 4. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

Kedves 4.


Éppen azért kérdeztem meg, mert nem tudom a kérdésre a választ, és hátha van valaki, aki meg tudja mondani.


Kiegészítés a kérdésemhez: Milyen programnyelven, és milyen fordítóval, valamint milyen dll-ek, vagy egyéb más könyvtárakat használnak?

2012. márc. 4. 14:44
 8/12 anonim ***** válasza:

Nézd: itt, forgatókönyvvel dolgoznak, mint a filmeknél.

De viszont, itt csapatban dolgoznak, van aki, a zenéért felelős, van aki a látványért és így tovább.

Vagyis, mit szeretnél egy játéknál?

2012. márc. 4. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

A 8. felvetése jogos:

Programozni szeretném a már elkészített grafikákat, animációkat, dll-eket, zenéket, stb.

2012. márc. 4. 14:58
 10/12 anonim ***** válasza:

Szerintem a nagyobb játékfejlesztő cégeknek megvan a maga fejlesztő környezete vagy legalábbis a motornak amit használnak.


Mondjuk ez lehet az én tudatlanságom de most így hírtelen nem ugrik be az Ubisoft-tól motor.Az Epic-nek,Crytec-nek,Valve-nak,Rockstar-nak,id-nek van saját motorja amit biztosan tudok és ezeket a motorokat általában több nyelven írják minden részt abban a nyelvben ami a legalkalmasabb rá.Majd a kész motort beépítik egy fejlesztő környezetbe mint az Epic az Unreal motort az UDK-ba,a Crytek a CryEngine-t a CryEngine SDK-ba és így tovább.


És ezt a fejlesztő környezetet használja mindenki,azok is akik a motort licenszelik.Persze ezeket a fejlesztő környezeteket a nagyobb játék fejlesztő cégek ha licenszelik akkor a forráskódot is megkapják mellé így bele tudnak nyúlni,bármit átalakíthatnak úgy ahogy az nekik jobb tehát létrehozhatják a saját fejlesztő környezetüket a saját izlésük szerint és persze magán az engine-en is módosíthatnak ahogy akarnak.


Ezért van az hogy mondjuk ez egyik Unreal motoros játék átkozottul szép és jól optimalizált még a másik csúnyább és kevésbé jól optimalizált.


Ha érdekel próbáld ki a Unity-t vagy Shiva3D-t esetleg a Torque-t.Ilyeneket használnak ők is csak a sajátjukat.


De ha konkrét példát akarsz ott az UDK.

Ebben a fejlesztő környezetben készül minden játék ami Unreal motort használ csak annyi a különbség hogy a profi játék fejlesztő cégek a forráskódot is licenszelik és módosíthatnak rajta ahogy akarnak.

2012. márc. 4. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!