Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ha valaki C++ és OpenGL - ben...

Ha valaki C++ és OpenGL - ben ír egy játékot akkor mit használ a hangra?

Figyelt kérdés
2012. márc. 6. 17:00
 1/5 anonim ***** válasza:
Pl OpenAL-t. :)
2012. márc. 6. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Jah :D
2012. márc. 6. 17:06
 3/5 A kérdező kommentje:

Ablak kezelőre nincs szükség ugye?

OpenGL ben is létre lehet hozni egy ablakot mondjuk egy képpel nem?

És akkor megadom,hogy ha rákattintok akkor odébb tudom tenni a képernyőn ezt lehet?

Így olyan kinézetet csinálhatok neki amilyet csak szeretnék nem?

2012. márc. 6. 17:09
 4/5 iostream ***** válasza:

OpenGL nem tud ablakot. Az egy sokkal általánosabb lib annál, minthogy ilyen fogalmakkal foglalkozzon, mint hogy ablak. Az ablakkreáláshoz az oprendszerhez kell nyúlnod közvetve vagy közvetlenül (vagy az ablakkezelő libjéhez), az OpenGL pedig ebbe fog rajzolni.


Amúgy mit használ hangra? Bármit. Mivel hoztad létre az ablakot? SDL-l? Abban van hangkezelés is. Qt? Abban is. A hangkezelés nem egy teljesítménykritikus dolog, nem kell rá külön speckó libet használni, jók az általános multimédia cuccok.

2012. márc. 6. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Én a Gt-t és az Xlibet ismerem, de biztos van valami Windows alá is, ami tud ablakot rajzolni.
2012. márc. 7. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!