Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Code::Blocks-ban milyen jól...

Code::Blocks-ban milyen jól használható grafikus módot ismertek?

Figyelt kérdés

Sziasztok, a Code::Blocks nevű programmal c++-ban tanulok programozni.

Eddig Borland grafikát használtam (16 darab féle szín, használhatatlan billentyűzetkezelés stb.) és úgyérzem szükségem lenne arra, hogy jobb grafikus módot használjak.

Szeretném a segítségeteket kérni ez ügyben.


2012. máj. 29. 21:02
 1/2 anonim ***** válasza:

Allegro : [link] (platform fugetlen

SDL : [link] (platform fugetlen

OpenGL: [link] (platform fugetlen)

DirectX: [link] (Windows)

En az SDL + OpenGL kombinaciot ajanlom ha erdekel a 3D grafika, ha nem akkor csak SDL.

2012. máj. 29. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 iostream ***** válasza:

Tehát C++-hoz keresel ablakkezelőt? Qt. Egyértelműen, és akkor már állj át QtCreatorra, ha mindenképp IDE-zni akarsz.


De ha kicsit is érdekel, hogy hogy is működik a gép (ha nem, akkor menj el C#-ozni), akkor javaslom hogy állj át parancssoros fordításra és GDI-t használj ablakkezelésre (Windowson, Linux és egyéb helyeken Xlibet).

2012. máj. 30. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!