Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity engine objektum másolás?...

Unity engine objektum másolás? (lent)

Figyelt kérdés

Szóval van egy kerítésem amivel nagy területet beszeretnék keriteni.

Egye sével lerakni mindig igen macerás , nincs valami megoldás , hogy pl. egy gombot nyomva tartva arréb huzom és lemásolja magát?


2012. szept. 29. 17:47
 1/1 anonim válasza:

Ha jól értem akkor egyszerű lesz a megoldás: A tárgyat(vagy akár többet is) kijelölöd majd Ctr+C, beillesztés Ctrl+V. Eztán ezt oda teszed ahová akarod. Mozgatás gyorsgomba: W.

Ha nem erre gondoltál, akkor hasznodra lehetnek még a ,,prefabok" készítése. Ez röviden annyit jelent, hogy ha csinálsz a ,,Scene" képernyőn valamit, (teszel bele mindenféle komponenst meg beállítod ahogy szeretnéd), akkor ezt el lehet menteni külön,és később bármikor használhatod. Úgy kell csinálni, hogy jobb gombot használva csinálsz a ,,Project" panelben egy prefabot. Elnevezheted aminek szeretnéd, majd a Scene képernyőn elkészített tárgyad, belehúzod ebbe a prefabba. Ezt utána annyiszor teheted a pályára ahányszor akarod. Eztán elvileg ha valamit változtatsz a prefabban, az változni fog az összes képernyőre pakolt tárgyadnál is, mert másolatok és ez lényege az egésznek. Persze aztán később akadhatnak problémák a játékod szerkesztésének bonyolultságától függően.

2012. nov. 6. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!