Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Üdv. Amőbát kellene pascal-ba...

Üdv. Amőbát kellene pascal-ba megírnom. Vmi egyszerűbb verzíót nem tudtok?

Figyelt kérdés
3x3 as kellene megrajzolni #-így a keretet ebbe meg abc sor 123 oszlop révén kellene hivatkozni(x,o)-rel

2013. nov. 28. 17:17
1 2 3
 1/23 A kérdező kommentje:
ja persze 2 személyes "gép" ellen.
2013. nov. 28. 20:59
 2/23 A kérdező kommentje:
nem gép ellen
2013. nov. 28. 20:59
 3/23 tabaki ***** válasza:

Itt írok hasonlóról:

[link]

Azt tudjad, hogy nem vagyok programozó, ezért a megoldásaim bizonyára távol vannak a tökéletestől, de hátha hasznát látod.

2013. nov. 29. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 tabaki ***** válasza:

Ha jól nézem, ez volt a kérdés, amire válaszoltam:

http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas_..

Érdekes, hogy itt nem találok linket a fentebbi oldalamra, valószínűleg privátban leveleztünk.

Előbb nem említettem: Esetleg tanulságos lehet, ha utánamégy az oldalamon lévő linkeknek (TTT-program fésülgetése, TIC-TAC-TOE -- EGY LETISZTULT PROGRAM), ahol a kérdező programját meg egy valahonnét letöltött programot vesézgetem.

2013. nov. 29. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 tabaki ***** válasza:

Na nem... Nem jól néztem, az eredeti kérdés:

http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas_..

Az előzőben linkelt ugyanannak a kérdezőnek a párhuzamos kérdése, amelyben már megpróbálja kivitelezni a játékot, közben mi meg az eredeti kérdés oldalán diskurálunk róla, de azért ide is beszúrja... Érdekes.

2013. nov. 29. 01:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 A kérdező kommentje:
igen,köszi,de én graph nélkül akarnám ,úgy hogy writeln el megrajzolom a pályát,és sorxoszloppal hivatkozom rá(mátrix szerűen)
2013. nov. 29. 13:15
 7/23 anonim ***** válasza:
És pontosan mi akadályoz meg benne? Hol akadtál el? És mi az hogy egyszerűbb verzió?
2013. nov. 29. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 A kérdező kommentje:
egyszerűb verzió az hogy nem grafikus,hanem csak sima képernyőre kiiratás,elakadni ott akadtam,hogy honnan tudja a program,hogy győztem-e vagy nem.
2013. nov. 29. 13:46
 9/23 anonim ***** válasza:
Szépen végig kell nézni minden lépés után az oszlopokat, sorokat és átlós vonalakat, hogy van-e X darab azonos. Ennek módja attól függ, hogyan tárolod a játékteret.
2013. nov. 29. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 tabaki ***** válasza:

A játékmenet szempontjából közömbös, hogy hogyan rajzolod ki a képet. A grafikus képernyő rajzolóutasításai helyett használj a tömbindexekből kiszámolt GOTOXY-t.

Pont a nyerésvizsgálatot a kelleténél is bővebben csócsálom az oldalamon. Nem biztos, hogy ez a legtökéletesebb megoldás, de legalábbis a működők közül való.

2013. nov. 29. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!