Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C# dinamikusan létrehozott...

C# dinamikusan létrehozott rectangleshape tömb kirajzolása shapecontainer-en?

Figyelt kérdés

egy 2D játékot fejlesztek ami ilyen Mario típusú, hogy oldalról jönnek az akadályok és ki kell kerülni.

és ott akadtam el, hogy egy timer ciklussal (vagy anélkül) tobálja ki a rectangleshape-okat mert amikor elindítom ezt írja ki : "Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányra." a code pastebin,com/TiY3Ew0g

es erre akad ki : rectangleS[j].Parent = shapsC;



2014. márc. 30. 12:18
 1/3 A kérdező kommentje:
el írtam: "tobálja ki a rectangleshape-okat mert amikor elindítom ezt írja ki" *tobálja ki a rectangleshape-okat. es aza hiba hogy amikor elíndítom:
2014. márc. 30. 12:24
 2/3 anonim ***** válasza:
Beszédes a hiba: rectangeS létrehozásakor csak egy tömböt hozol létre, de abban kezdetben egy objektum sincs tárolva. Tehát egy nemlétező objektum Parent-ját akarod beállítani, ami nyilvánvalóan nem megy. Példányosítsd előbb az objektumokat, pl a konstruktorban az InitializeComponent() után egy for ciklussal.
2014. márc. 30. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
kösszi mostmer megy !!!
2014. márc. 30. 13:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!