Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan csináljam meg, hogy...

Hogyan csináljam meg, hogy több mp3-at játsszon le az <audio> tag javascriptben?

Figyelt kérdés
Most: <audio id="myaudio" src="file:///D:/Music%20for%20my%20Phone!/03%20Hey%20Brother.mp3" src="file:///D:/Music%20for%20my%20Phone!/Gone,%20gone,%20gone.mp3" ></audio> és az elsőt lejátssza, majd abbahagyja, és mivel elég kezdő vagyok, nem tudom, hol rontottam el. Kompatibilitási feltétel: Firefox, és kész. Ja, és nem az lesz a baj, hogy pc-ről futnak a fileok.
2014. ápr. 17. 23:09
 1/4 anonim ***** válasza:
Ott rontottad el, hogy youtuberól tanulsz programozni, pedig onnan nem lehet.
2014. ápr. 18. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Előre leszögezném, hogy vagyok túl jó HTML5+Javascriptben (sem :D), ezért lehet, hogy van szebb megoldás is.


Szerintem annak működnie kellene, hogy készítesz az audio tag mellé valamiféle nyomógombot, és onclick eseményre lecseréled a src-t a következő számra. Esetleg megcsinálod ugyanezt egy vissza gombbal is.


Alapvetően az a hibád, hogy egy tagnak nem lehet két egyforma nevű tulajdonsága (jelen esetben src). Tehát a böngésző a másodikat figyelmen kívül hagyja.

2014. ápr. 18. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Ha nem szeretnél te válogatni közöttük, csak egy végtelenített egymás utáni lejátszást szeretnél, ez a kód (elvileg) fog működni. Igyekeztem érhetően kommentelni, ha valami nem világos a működésével kapcsolatban, írj nyugodtan.


<audio id="lejatszo" controls autoplay>

<source src="zene1.mp3" type="audio/mpeg">

Ezt akkor írja ki, ha nincs támogatva a lejátszó.

</audio>

<script type="text/javascript">


var lejatszo = document.getElementById("lejatszo"); //elkeri a lejatszot


var lista = ["zene2.mp3","zene3.mp3","zene4.mp3","zene1.mp3"]; //zenek listaja (bovitheto)

var sorszam=0; //lejatszott zene sorszama

var meret=lista.length; //zenek szama