Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan kezdjek hozzá 2d-s...

Hogyan kezdjek hozzá 2d-s játékok megírásához?

Figyelt kérdés
Ötlet megvan, csak a kérdés az,hogy milyen nyelven írjam meg és kell-e hozzá "kiegészítő",pl. Opengl.
2014. ápr. 26. 13:42
1 2
 11/11 iostream ***** válasza:
100%

"C++ objektum-orientált, tehát azzal már kezdhetsz valamit. Bár manapság Unity a legkedveltemm platform az indie industriesban, szóval ott kamatoztathatod a tudásod."


1. A C++ nem objektum-orientált, csupán támogatja azt.

2. Ez nagyon nem előfeltétel a játékkészítéshez. Főleg 2D-ben.


Kérdező: fogsz egy ablakot (találd ki, hogy hozhatsz létre ablakot, google a barátod, create window <programnyelv> kifejezésre ki fogja adni), és rajzolsz rá. Aztán kitalálod mögé a fizikát meg az egyebeket. Nem annyira nehéz ez.

2014. ápr. 26. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!