Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mikortól számít, mondjuk egy...

Mikortól számít, mondjuk egy Java programozó haladónak?

Figyelt kérdés
A Java fő erőssége az osztályozás, ha azt megértem, és tudom is alkalmazni, akkor már ilyen haladókezdő/haladó lesz valaki? Vagy hogy vannak itt a mércék? Ha tegyük fel bemegyek egy állásinterjúra (kis cégekre gondoljatok), akkor nem mindegy hogy azt mondom, hogy "Kezdő programozó vagyok Java-ban", vagy "Haladó programozó vagyok Java-ban".

2014. júl. 17. 23:16
 1/10 anonim ***** válasza:

Szerintem akkor vagy haladó...

- ha tudsz haladni... önállóan. Pölö ha elakadsz, akkor nem megkérdezel valakit, hanem tudod a guglit, a doksit használni.

- ismered a Java sajátosságait, működését

- minden tipikus fejezeten végigmentél vagy legalább belekóstoltál: i/o, collections, generics, networking, threading, jdbc, valami gui, unit teszt, logging, ilyesmik

- meg tudod tervezni egy program osztályrendszerét, működését


Most ezek jutottak eszembe. De az első pontot tartom leglényegesebbnek.

2014. júl. 17. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
hát nem tudom, ez a haladó és profi között van szerintem inkább már :D
2014. júl. 18. 02:07
 3/10 anonim ***** válasza:

Tévedsz.

Ha a kezedet kell fogni, akkor Junior sem vagy.

2014. júl. 18. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
58%

"A Java fő erőssége az osztályozás"

Tény, hogy OOP nyelvről van szó, de a fő erőssége a platformfüggetlensége. A kód megváltoztatása és újrafordítása nélkül lehet futtatni Windows-on és Linuxon is. Azért ez nem túl sok nyelvről mondható el.