Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen játékra/programra van...

Milyen játékra/programra van most szüksége a népnek?

Figyelt kérdés
Egyszerűen én mindig ötlethiányos voltam, nincs kreativitásom, de programozni tudok, csak azt nem hogy mit. Persze nem hiperszuprecsászárkirály programozó vagyok, de fogjuk rá hogy tudok. Egyszerűen nem tudjátok hogy lehet fejleszteni jó irányba a kreativitásom, hogy önállóan tudjak jókat ötletelni. De ha megírjátok honnan lehet jó programöteteket szerezni az se lenne rossz.

2014. aug. 25. 10:25
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Végre egy gondolkozó ember! :-)


Szóval ötleteket a régi játékokból tudsz meríteni... ...pl vannak különböző emulátorok, az emulátorokra meg rengeteg játék, kezdj el velük játszani, és ha valamelyik leköt, akkor máris adtam egy jó ötletet... :-)


Valahol valaki azt mondta, hogy az tud igazán jó játékot készíteni, aki maga is szeret játszani... :-)

2014. aug. 25. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Az eredeti Fallout(1-2) Androidos változatának tudnék örülni:D
2014. aug. 25. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

"Valahol valaki azt mondta, hogy az tud igazán jó játékot készíteni, aki maga is szeret játszani... :-)"


Itt az oldalon pont fordítva hiszik az emberek: aki szeret játszani, az játékot is tud írni...

2014. aug. 25. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
#3-as ez igaz :)
2014. aug. 25. 10:58
 5/11 anonim ***** válasza:

#3-as #4-esnek:

Ebben igazatok van, de régebben még nem volt ennyire elkorcsosulva a számítástechnika... :-) ...nézzétek meg manapság mindenki polihisztor! :-) Hogy őszinte legyek: inkább beteg emberek vannak, de dögivel! :-)


Azt hiszem Peter Molyneux


[link]


tette ezt a kijelentést, akinek a nevéhez a Populous program fűződik... ...bár én nem vagyok rajongója az ilyen Isten-játékoknak, de néhány elgondolását osztom... :-)

2014. aug. 25. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?