Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ha csinálok egyszerű alkalmazá...

Ha csinálok egyszerű alkalmazásokat pl nyolcat androidra, iosra, akkor lehetséges az, hogy ebből 300 000EU bevételre tegyek szert két éven belül?

Figyelt kérdés

Mennyi rá az esélyem,hogy sikerül amit leírtam?

Egyszerű alatt pedig platformer alkalmazásokat értek.

Amik nintendóra is voltak régen.


2014. okt. 27. 20:32
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
Franc se tudja. Éppen tanulok. :)
2014. okt. 27. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 A kérdező kommentje:

Mit tanulsz?

Én most ezt a könyvet és ismételek:

C# programozás lépésről lépésre.Egyébként meg is vettem iszonyat jó könyv.

2014. okt. 27. 20:56
 13/24 anonim ***** válasza:
100%
Szakdogát írok vagy mi a szösz. :)
2014. okt. 27. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:
100%
Ha teletömnéd reklámmal, első ízben törölném le a telefonomról.
2014. okt. 27. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 A kérdező kommentje:

Értem.

Akkor a reklámot csak mértékkel ha a felhasználó pedig fizet 0.50eurót,akkor nem lesz rajta több reklám.

De olyan rossz érzés az,hogy ez egy kicsit messze van még mire ilyeneket fogok tudni csinálni. :(

2014. okt. 27. 21:58
 16/24 anonim ***** válasza:
100%
Jó munkához idő kell. A pénzért meg kell dolgozni (tanulás is ide tartozik).
2014. okt. 27. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
68%

Annál többet is, ha beletartozol azon nagyon kevesek egyikébe, akik hatalmas átütő sikert érnek el.


Erre az esélyed piszok kevés.


Unityt meg felejtsd el, java legyen a cél :)


Én is most rakom fel az első alkalmazásom, bár az enyém már nagyrészt kész :D

2014. okt. 27. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 A kérdező kommentje:
Előző te miért választottad a teljes nullától lekódolok mindent? Vagy te az unity helyett valami más engint használsz?Azért megírni az árnyékokat elég nehéz dió lehet.
2014. okt. 27. 23:28
 19/24 anonim ***** válasza:
51%

Speciel az árnyékolás nem egy bonyolult dolog, amennyiben értesz egy kicsit a shaderekhez :)


Egyébként én azért csináltam "nullától" mindent, mert amire szükségem volt, arra nem volt eszköz :)


Ha, kicsit reklámozhatom magam, én ezt csinálom (ez cska kis bemutató)


[link]


Az egész művelet shaderből van megoldva. Sokszor egyszerű célra sokkal jobb saját magad megírni a dolgokat. Egy egyszerű platformer összehozása se bonyolult, ki kell találni egy jó pályaformátumot, és az alapján rajzolni openGL-ben. Egyébként, itt egy remek tutorial, pont platformer játékhoz (openGL nélkül):


[link]


Én is ebből kezdtem el tanulni, aztán rájöttem, hogy sajnos shaderek nélkül nem megy - pusztán CPU-val a pixel-manipuláció elképesztően lassú :)

2014. okt. 28. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:

#19

Azt ugye vágod, hogy unityben is tudsz shadert írni?

Azt egy percig nem tagadom, hogy van, amikor érdemes mindent magadtól megírni, de csak és kizárólag akkor, ha nincs rá alkalmas eszköz - a unity pedig nagyon kevés feladatra alkalmatlan, ha a programod annyiból áll, amennyi a gifen látszik, akkor egy délutános meló kb.

2014. okt. 28. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!