Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mi az a konstruktor C#-ban es...

Mi az a konstruktor C#-ban es hogyan kell hasznalni?

Figyelt kérdés
Erthetoen elmagyarazna valaki egy peldan keresztul? Nagyon megkoszonnem! Neten nem ertem teljesen a leirasokat.. tulsagosan szakzsargon es logikailag nem ertem. Holnap dogat irunk... egy feladatot kell megoldani es kell peldanyositani is meg konstruktorokat hasznalni... legyszives segitsetek!

2015. jún. 7. 17:55
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:

http://pastebin pont com/GSiVi564


a konstruktornak egyeznie kell az osztály nevével

2015. jún. 7. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 A kérdező kommentje:
Most ezzel nem lettem okosabb! :D
2015. jún. 7. 18:43
 3/27 anonim ***** válasza:

A konstruktor egy olyan függvény, ami akkor fut le, amikor létrehozod az objektumot, általában itt állítod be a kezdeti állapotokat, belső változókat.

Ha suliban tanuljátok akkor látnod/írnod kellett egy rakat példát rá.

Mi az, ami nem világos?

2015. jún. 7. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 A kérdező kommentje:
Egyenlőre annyit tudok, hogy vannak az osztályok (class). Amin belül írtam idáig a programokat. Ott egész ügyes programokat tudtam konzol platformra írni, de sosem hallottam ezekről hogy konstruktorok stb. És eleve nem értem, hogy minek kell új osztályt csinálni, és azon belül mit és hogyan kell beállítgatni, és beírni. az értelmét, és a logikáját nem értem. Hiányoztam 3 hetet szóval ez miatt kimaradt ez a rész.
2015. jún. 7. 19:23
 5/27 anonim ***** válasza:

És biztos fél nappal a doga előtt kéne elkezdeni bepótolni?

Totál esélytelen 0 ismerettel.

2015. jún. 7. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 anonim ***** válasza:

Ja, hogy te vagy az Raimhol, így annyira mondjuk nem lepődök meg. :D

De nem leszek g#ci!

Segítek!

Ezt kezdd el olvasgatni: [link]

Nem holnapra, de félév végére összekaparhatsz valamit, ha tényleg az elejéről kezded.

2015. jún. 7. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/27 A kérdező kommentje:
Semmi sem esélytelen. Nagyon gyorsan tanulok... 5 napja programozni sem tudtam. youtube videók alapján tanultam meg az utóbbi 4 napban kb, és már írtam is egy egész bonyolult játékot. Szóval egy normális elmagyarázásal, közérthető megfogalmazással, és egy példával menne.. Csak nem értem mi az a void, mi az hogy static, miaz hogy public stb.
2015. jún. 7. 19:34
 8/27 anonim ***** válasza:
Most sem tudsz és de, hidd el teljesen esélytelen, hogy holnapra megértsd.
2015. jún. 7. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim ***** válasza:

Annál a (bonyolult = be kell írnod a neved és van benne két osztás) játéknál az előbb már a hajamat téptem.

Az alapján biztosan megbuksz holnap.

Na és egyébként szerinted ha ezek a kulcsszavak nem tudod mit jelentenek mi a megoldás? Hát talán utánuk is olvashatnál...

A belinkelt könyvben mindegyiket tárgyalják, példákkal, elmagyarázva, magyarul.

2015. jún. 7. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 anonim ***** válasza:
100%

Leírtad már a programjaidban a new szót? Ha igen, akkor meghívtad az adott példány konstruktorát. Ennek feladata, hogy megkonstruálja az objektumot, hogy te aztán használhasd.

Példa:

Auto aut = new Auto();

Minden objektumnak van konstruktora. Az alapértelmezett konstruktornak nincsenek paraméterei, és nem állítja be a példányszintű változókat.

Vannak konstruktorok, amelyeknek vannak paramétereik.

Példa hívásra:

Auto aut = new Auto(2012, "Porsche", "kanárisárga")

Példa: konstruktor definíciója:

public Auto(int evjarat, String tipus, String szin){

this.evjarat = evjarat;

this.tipus = tipus;

this.szin = szin;

}

Nem kell bele return, nem lehet static, nem örökölhető, de láthatósági módosítót tartalmaz. Nem lehet visszatérési értéket megadni, még void sem lehet. A return is hiba benne.

2015. jún. 7. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!