Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mennyire bonyolult Windowsra...

Mennyire bonyolult Windowsra csinálni DirectX segítségével, akár 2D/3D -s játékot? Van magyar leírás egészen az alapoktól?

Figyelt kérdés

2015. júl. 9. 07:46
1 2 3 4
 1/36 anonim ***** válasza:
100%

Ha tudsz programozni, akkor nem annyira - időigényes, rendkívül összetett, de ez a kitalált játéktól is függ.


Magyar leírást meg felejtsd el: itt-ott lehet találni, de a DX specifikációt és leírásokat angolul fogod megtalálni az MSDN-en.


Ha programozol, egyszerűen kell az angol nyelv, nem tudod megkerülni.

2015. júl. 9. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/36 anonim ***** válasza:
100%
Mihez értesz pontosan?
2015. júl. 9. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/36 A kérdező kommentje:
Pár hete már tanulom a C++ -t.
2015. júl. 9. 08:16
 4/36 anonim ***** válasza:
100%
Ja hát akkor tényleg ideje 3D játekot csinálni.
2015. júl. 9. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/36 anonim ***** válasza:

Most rákerestem és találtam egy könyvet:


[link]


(ha szerencséd van, a CD mellékleten van 2D/3D-s játék forrás, átírod a szerző nevét és már kész is vagy :-))

2015. júl. 9. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/36 anonim ***** válasza:

Az egy eléggé régi könyv, és nincs rajta játék - táj, effectek, modellek betöltése és megjelenítése van a könyvben.


Tudom, mert nekem megvan :D

2015. júl. 9. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/36 anonim ***** válasza:
100%

"Pár hete már tanulom a C++ -t."


Akkor a heteket cseréld évekre, tanulgass még pár nyelvet (ne csak prog. nyelvet hanem az angolt is) és utána már kérdezned sem kell.

2015. júl. 9. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/36 anonim ***** válasza:

Akkor először érd el, hogy "anyanyelvi szinten" menjen a C++.

Aztán vágj bele a DirectX-be, azt is sajátítsd el "anyanyelvi szinten"!

Utána meg már "csak" kreativitás és algoritmizáló képesség kérdése az egész.

Így látatlanból azt mondom: vagy térj vissza erre a kérdésre 1-2 év múlva, vagy általános programozás helyett inkább vedd az irányt valami játékmotor megismerése felé.

2015. júl. 9. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/36 A kérdező kommentje:

A végső cél nem feltétlen egy játék készítése, hanem a játékmotorok alatt lapuló dolgok megismerése. DirectX -nél pedig sok olyan van amit nem kell tudnod, hogyan csinál, csak azt mit csinál.

A C++ -t anyanyelvi szinten ismerni szinte lehetetlen.

2015. júl. 9. 12:35
 10/36 anonim ***** válasza:
100%
Azért nagyon nem árt tudni, hogy hogyan csinál, pláne ha motort akarsz írni... :D
2015. júl. 9. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!