Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan lehetek jobb programozó...

Hogyan lehetek jobb programozó a többiektől?

Figyelt kérdés
Egyetemi hallgató vagyok, programozói szakon, de átlagos vagyok a csoporttársaim között sem a legjobb, sem a legrosszabb nem vagyok(programozásból). Hogyan tudnák a többiek fölé kerekedni, foglalkozzak minden időben a programozással, keressek kutassak arról a programnyelvről amit tanulok, vagy mitől válhatnák a legjobbá, aki sikeres programozó lett, az hogyan tudta ezt megvalósítani?

2016. nov. 19. 17:13
 1/9 anonim ***** válasza:
78%
Én vagyok az egyetlen aki lehidal ezeken? Mármint ott van egyetemen és kajak megkérdezi, hogy legyen valaki jó programozó. Gyakorolj b+, mégis mit gondoltál, homokvárat kell építeni a játszótéren a programozáshoz?! Hogy ennyire ne legyen valakinek józan paraszti esze az tragédia...
2016. nov. 19. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
54%
Ez csak az én elképzelésem, de aki itt keres választ arra, hogy váljon átlagon felülivé, az átlagos is marad. Amúgy meg gyakorlás, kutatás, és persze adottság kell hozzá. Ha utóbbi nincs meg, akkor mondj le arról, hogy a legjobb leszel, sőt, igazából mondj le arról, hogy a legjobb leszel. A legjobbak olyan szinten pörögnek, hogy soha nem kellene ilyesfajta kérdéseket feltenniük. Ismerek néhány ilyet, akik egyetemista korukra már 10-15 éve foglalkoznak programozással, és olyan felfogásuk van az egészről, ami a maradék 99% számára megközelíthetetlen. Kitartással és szorgalommal jó lehetsz, elégedj meg azzal.
2016. nov. 19. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
A kérdésedre pontosan tudod a választ.
2016. nov. 19. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
22%

Gyere ide a codegolf-ra, tanulj a nagyoktól, aztán nyerj meg párat a feladatok közül: [link]

Szal ha beilleszkedsz majd ide a "feketeövesek" közé, azzal már a világ 99%-ánál jobban tolod.

2016. nov. 19. 19:23