Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan álljak neki a programoz...

Hogyan álljak neki a programozás megtanulásának?

Figyelt kérdés

Sziasztok, szeretnék megtanulni programozni.

Eddig C-ben programoztam, egyetem keretein belül, de szeretnék megtanulni mást.

Két lehetőségre gondoltam, ami elindíthat:

1: Java megtanulása, kezdésnek udemy képzés megvásárlásával, konkrétan ezzel: [link]

2: Javascript a w3school.com tananyagait végigcsinálva.


Mindkét nyelv érdekel, szeretném egyszer mindkettőt elsajátítani, de az lenne a kérdésem, hogy melyikkel érdemes kezdeni?

Illetve, ha elkezdenem ezeket a nyelveket, jó így ezekkel a képzésekkel, amiket leírtam, vagy máshogy álljak neki, javasoltok-e mást?


Szeretnék androidra programozni, illetve majd webfejlesztéssel is foglalkoznia a szabadidőmben, ezért mindkettőt szeretném idővel.

Tudom hogy sokat kell tanulni hozzá, de az elszántság megvan.

Jelenleg tervező villamosmérnök vagyok, 25 évesen, érzékem szerintem van, a C-hez volt, de szeretnék rendesen megtanulni programozni, remélem 2 év múlva eljuthatok egy megfelelő szintre.



2017. nov. 2. 12:24
 1/4 anonim ***** válasza:

Ha megtanultad a C nyelvet, akkor könnyű dolgod lesz.A megtanulás alatt nem azt értem, hogy kiírattad, hogy Hello World és elit programozónak tekinted magad.Mély megértésről beszélek...


Én azt ajánlom, hogy először foglalkozz HTML-el, majd JavaScript, PHP, esetleg CSS.Segíteni fognak későbbi android programozásban.


Utána Java nyelv és végül Kotlin nyelvet.


De ami a legfontosabb, hogy próbálj meg egyedül tanulni.Ez a legnehezebb része a kezdők számára.Új technológiák jönnek ki folyamatosan, és te nem mehetsz vissza újra meg újra az egyetemre, ha új technológia jön ki.Szóval nagyon fontos az önfejlesztés.

2017. nov. 2. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

w3schools.com-ra gondoltam, bocsánat.