Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C#-ban hogyan kell összeadni...

C#-ban hogyan kell összeadni egy kétdimenziós tömb oszlopait?

Figyelt kérdés

Kezdő programozó vagyok. A következő feladatot kaptam:

Fel kell töltenem egy két dimenziós tömböt random számokkal. Majd adott lépés közönként pár számot ki kell színeznem. Eddig oké, ez meg van. A következőkben az oszlopokban össze kell adnom azokat a számokat, amik ki lettek színezve.

Egyáltalán hogyan fogom megmondani a programnak, hogy melyik számok lettek kiszínezve? Hogy fogok rájuk hivatkozni?

Privátban el küldöm az eddig megírt kódomat.


2018. dec. 13. 21:12
 1/6 anonim ***** válasza:
52%

"Kezdő programozó vagyok."


Hát, ennyire túlozni azért nem kéne.


"Eddig oké, ez meg van."


Áruld már el, hogy "szinezted ki" azokat a számokat?

2018. dec. 13. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

nem túlzok



ezt használtam:

Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Yellow;

2018. dec. 13. 21:28
 3/6 tabaki ***** válasza:

„Privátban elküldöm...”

Tedd föl inkább nyilvánosan egy kódmegosztó oldalra, ahogy szokás, azzal esetleg másnak is hasznára lehetsz. Meg aztán ne kelljen már kérincsélnie annak, aki helyetted dolgozna. Ez még nem az a szint, ahol ipari kémek hada lesi a kezed alól kikerülő gyöngyszemeket.

„hogyan fogom megmondani a programnak, hogy melyik számok lettek kiszínezve?”

Mi lenne, ha esetleg valahol számon tartanád?

2018. dec. 13. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 tabaki ***** válasza:

Itt egy kísérlet, nem a privátban mégiscsak elküldött programod alapján. Nincs rendesen fölépítve, csak a lényegre szorítkoztam:

[link]

Ha gatyába rázná valaki, aki ért is hozzá, az nekem is tanulságos lenne.

2018. dec. 14. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Inicializálsz még egy [summa] változót, majd amikor az adott tömbelemet "szinezed" ["if (l % nth == 0)"] akkor annak értékével inkrementálod a [summa] változódat.