Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Az egyik fast fashion üzlet...

Az egyik fast fashion üzlet webshopjából rendeltem 2 csomagot, 1-2 napig folyamatban státuszúak voltak, majd egyszer csak jöttek az e-mailek, hogy mind a kettőt törölték. Kihez lehet ilyenkor fordulni? Fogyasztóvédelem?

Figyelt kérdés

Az erről érkező e-mailben a törlés indokaként ilyen esetben felsorolt sablon szöveg egyik pontja sem illett rájuk, így a törlésnek elvileg nem volt jogalapja.

Már 3 e-mailt írtam nekik, egyikre sem reagáltak, így nem szeretném ennyiben hagyni a dolgot...



2021. márc. 29. 18:29
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
100%
Miért akarsz minden áron vitát generálni meg elégtételt venni? Rendeltél valamit, nem tudták teljesíteni, és ennyi, tudj rá. Majd máskor rendelsz máshonnan, helyette te már napok óta a bosszúhadjáratot szervezgetnéd.
2021. márc. 30. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:
Látom sikerült megragadnod a lényeget... egyáltalán nem bosszuhadjaratrol van szó, csak arrol, hogy nagyon jó áron tudtam volna rendelni, pl egy ökobőr dzsekit kb 1600 Ft-ert. Lehet az ugyfelszolgalaton valakinek megtetszett az ára és ezert törölte a rendelest😂
2021. márc. 30. 17:13
 13/20 anonim ***** válasza:
100%

Nem értek a divathoz annyira, te meg nem voltál hajlandó elárulni a webáruház nevét, de ilyen dzsekiket 10-20-40 ezrekért találtam. Az 1600 forintos ár valahogy nagyon kilóg a sorból. Ha téves áron kerül meghirdetésre egy termék valamilyen hiba miatt (pl. 16 ezer helyett 1600), az eladó nem köteles a megrendelést elfogadni, tehát ha ez egy meglehetősen áron alul vagy irreális áron meghirdetett termék volt, sosem kaptad volna meg, mert ilyen áron nem állt szándékában az eladónak meghirdetni a terméket.

A konteódnak azért nincs értelme, mert ha valaki annyira meg akarta volna tartani magának a terméket, akkor eleve fel sem teszik a kínálat közé, vagy házon belül lerendezik maguk között.

2021. márc. 30. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
100%
Mondjuk ha ezt leírod az eredeti kérdésben, akkor azonnal el tudtuk volna mondani, hogy benne van az ászf-ben, hogy a nyilvánvalóan hibás árfeltüntetésnél (pl 99%-os kedvezmény) jogosultak visszamondani a rendelést.
2021. márc. 30. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 A kérdező kommentje:
Nem titok a webáruház neve, ahogy az sem, hogy talan az xl méret kivételével mindegyik elérheto volt, és az eredeti ára is csak 6995 Ft...persze ha lenne keszleten...mert azóta nincs, és a nevét is megvaltoztattak. Tény, hogy a 4 termek közül amiket rendeltem, ez lett volna a legjobb vétel, a másik 3 teljesen átlagos...kérdezem akkor én, hogy miért van az, hogy egyet sem tudtak biztosítani a 4-bol? Mert komplett rendelest nem szoktak törölni csak azért, mert mondjuk egy termeket nem tudnak küldeni az adott csomagból (tapasztalatból mondom).
2021. márc. 30. 18:48
 16/20 A kérdező kommentje:
Egyébként pedig dolgoztam szállodában, és volt, hogy a kolléganőm este fáradtan árazott, és lemaradt egy 0 a napi szobaarbol. Természetesen az éjszaka folyaman befoglaltak, és masnap reggel nekem kellett hivogatnom a leendő vendéget, hogy félreértés történt, és legyen kedves törölje a foglalását, amit hozzáteszek nem lett volna köteles megtenni, mert a szálloda hibázott, ugyanis emberek vagyunk és nem tökéletesek, vagyis hibazunk mi is...Ja és mindezt a szálloda vezetőjének kérésére tettem, aki azért nagyon dörzsölt és tisztában van a dolgokkal, mégis ez volt egyetlen módja, ha nem akarta lenyelni a békát... ebben a helyzetben ugyanezt látom, szóval meg ha a webáruház hibázott is az árazás soran, neki annyiért kellett volna adnia, nem pedig önkényesen torolni a rendelest...
2021. márc. 30. 18:58
 17/20 A kérdező kommentje:
De hozzáteszem, itt valoszinuleg nem hibas arazastol volt szó...
2021. márc. 30. 19:00
 18/20 anonim ***** válasza:
100%
XD te miről beszélsz, most írtad le, hogy töröltetni kellett a szobafoglalást vele, akkor nekik miért kellett volna kiküldeni az elárazott ruhát?
2021. máj. 15. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
Bár ez régi kérdés.... De ugyanezt szokták csinálni akkor is, főleg kisebb webáruházak (Tehát nem egy h&m), akkor hogyha korábbi rendeléskor megtagadtad az átvételt utánvétes fizetéssel, egyszerűen nem kívánatos vásárló leszel, és törlik megrendeléseket.
2021. júl. 26. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
100%

ökobőrdzseki xD vicc vagy :D szerinted mennyire lehetett öko? Azt is ugyanúgy harmadik világbeli kisgyerekek és anyukák csinálták napi hétszáz forintos bérért a lehető legszarabb munkakörülmények között és az is ugyanúgy a legszarabb anyagból van, de SzUpCsI, mert az öko benne van a nevében, akkor tuti nem szennyezték vele a környezetet mikor háromezer vízzel állították elő :DD

Egyébként én nem látom, hogy bárhol sikerült volna feltüntetned az oldal nevét a 10 darab kommented ellenére sem, de gondolom, (már csak az árból is) hogy a Sinsay-ról van szó. Náluk már hallottam máskor is, hogy probléma volt rendeléskor.

2021. júl. 30. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!