Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » A Deichmannban vásároltam 16e...

A Deichmannban vásároltam 16e Ft-ért egy csizmát októberben. Válik az orra. Mi esélye, hogy visszakapom a pénzem?

Figyelt kérdés

Gondosan ápoltam méhviasszal,boxoltam, nem strapáltam, erre mindkét orra válik,és beázik,pedig bőr,és varrott a talpa... :S 2 év garancia van rá egyébként.

Érdemes automatikusan a pénzemet visszakérni,vagy fel kell ajánlaniuk a cserét/levásárlást? Igazából a javíttatással sem lenne gondom,csak 16ezernél szerintem elvárható,hogy fél év alatt semmi hibája ne legyen....


2011. márc. 27. 15:29
 1/8 anonim ***** válasza:

Mi tavasszal egy tornacipőt vittünk vissza,de nekünk pénzt ajánlották fel. a cipő 5ezer ft volt.

Lehet nálad a javítás fogják először felajánlani.

2011. márc. 27. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Nos van bolt akivel meg lehet egyezni anélkül hogy elküldik vizsgálatra a cipőt.Asszem adeichmannba elég rugalmasak.Elvégre látszik az ha tényleg nem a te hibád hogy tönkrement a cipő.Nos először is ha nem a te hibád hogy tönkrement akkor kell adniuk egy ugyanolyat,ha azt nem tudják biztosítani akkor vissza kell adniuk az árát.Amúgy még sok helyen szokták mondani hogy vásárold le,nos ha tényleg nem a te hibád hogy a cipő rossz vagy tönkrement akkor mindenképp vagy az ugynaolyan cipőt kell elfogadni vagy ha nincs akkor ár vissza,ne hagyd hogy avval jöjjenek hogy levásárolod,mert ha pont nem tetszik semmi akkor nem kényszerithetnek rá.Én egyszer vettem egy converse dorkot és engem is hüklyének akartak nézni(leszakadt a lábamrol a talpa egy hét után).Ott is vagy olyat kellett volna adni(bár evvel azért nem értek,mert ha ez szar lehet az is,mert szériahibás)vagy a pénzt köteles visszaasni.Hát nem volt olyan és a pénzre azt mondta h náluk NEM SZOKÁS visszaasni,monodm ez nem szokás kérdése hanem vissza kell adnia.Bunkoskodtak én meg szépen elmentem a fogyasztóvédökhöz bepanaszoltam őket és akkor utána már érdekes megtudtunk egyezni.Azóta vettem már ott cipőt 2 caterpillart is ami a legjobb cipőm mi valaha volt,de akkor nagyon berágtam rájuk.
2011. márc. 27. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Nem,a teljes összeget nem adják vissza!

Bizonyos különbözetet adnak csak vissza,egyébként le kell vásárolni,és az új és a régi cipő különbözetét visszaadják,vagy más esetben te fizetsz rá!

2011. márc. 27. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Hű,köszönöm a gyors válaszokat!Főleg,hogy tapasztalatok :)

Előkerestem a blokkot,most látom,hogy november 30-án vettem. Akkor meg pláne gáz hogy válik a talpa...

Nem vagyok az a veszekedős ember, de mivel nem lopom pénzt,így szerintem az lesz,hogy úgy állok hozzájuk,ahogy ők hozzám.

Ha készségesek lesznek,akkor még az sem kizárt,hogy levásárolom,úgyis elkel 1-2 cipő a tavaszra, de ha pöc.sölnek,akkor megjátszom a fogyasztóvédelmis témát,aztán majd meglátjuk.. :) Bár szívem szerint annak örülnék a legjobban,ha kicserélnék egy ugyan olyanra,mert az volt a fő ok,hogy beruháztam rá,mert nagyon megtetszett,és azt akartam hogy valami 2-3 telet kibírjon. Azt se bánom ha 1 hónap mire megérkezik,mert már amúgy is meleg van a csizmához.

Egyébként most jutott eszembe,hogy beszéltem édesapám egyik barátjával,és ő mondta,hogy az üzleteknek első körben fel kellene ajánlaniuk(rendeltetésszerű haszn. esetén) a pénzvisszafizetést,csak ezt szeretik eltussolni. És igaza van,mert ez kb. olyan,hogy veszel 30dkg párizsit,és otthon kiderül hogy romlott,akkor megnyugtat az,hogy adnak belőle még 30 dkg-t?

Megyek és rendet vágok!:D Szóval ti se hagyjátok magatokat!:D

Köszi mégegyszer :)

2011. márc. 27. 16:08
 5/8 anonim ***** válasza:

15.40 vagyok.Én sem vagyok az a visszvivős és asztalra csapós tipus,eddig két alkalommal vittem vissza dolgot egy amit irtam a converse dorko a másik meg egy kabi.Mindkét esetben rövid időn belül ment tönkre és mindkét esetben hibás volt a termék.A cipővel leirtam mi volt,de a kabival kellemesen csalódtam,mert visszavittem és visszakaptam az árát egyből minden szó nélkűl.Amúgy olyat én még nem hallottam hogy nem fizetik ki az egészet.

Ki kell fizetniük azt az árat amiért te vetted.Olyan van hogy ha levásárolod és mondjuk 15 ezer amit vissza kéne hogy kapjál de te mondjuk 16ért találtál magadnak másikat hogy az ezrest ráfizeted,de olyat még sehol nem láttam hogy nem fizetik ki az egészet ha az ők hibája.

2011. márc. 27. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Szija,én már eljátszottam a fogyasztóvédelmet,egy ruhával....

Semmi jó nem lesz belőle,se nekik se neked,mert mire elkezdenek foglalkozni az üggyel,komolyan,lejár a garancia...

2011. márc. 28. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Egyértelmű hogy nem a fogysztóvédőkkel kellmár az elején fenyegetőzni.De azért azt sem szabad hagyni hogy hülyének nézzék az embert.Sok ember nincs tisztába a jogaival és palira is veszik őket,legalább lássák hogyha nem müködnek együtt akkor lehet akár nekük is kellemetlenségük az ügyből.
2011. márc. 28. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Hát ennyi hülyeséget már régen nem olvastam. Először is, ha tonkre megy a cipőd két év a jotallas ra. Ami azt jelenti hogy jo ha az elso feleveben vissza viszed mert ha nem egyertelmu a hiba akkor sajnos el kell kuldeni bevizsgalni es azt a ceg allja. Fel ev utan a vevonek kell allnia. Ez nagyon ritka eset. (Altalaban akkor van amikor szandekos a rongalas es megprobaljak az eladot hulyenek nezni. ) mert sajnos ilyen is van. Ha javithato akkor az eloiras szerint cipeszhez kuldik a cipot, ha nem akkor 3. Vissza adjak az arat, 1. Levasarolhatod, 2. Ajandek kartyara teszik a penzt. Ha tettszik az eladonak ha nem ez e helyes sorrend. Uzlet szabalyzat!!! De ha a vasarlo ragaszkodik a kezpenzhez akkor vissza kell adniuk mindenkepp. Azert neha nezzetek az elado szempontjabol is a dolgokat. Sokmindent megmagyaraz a viselkedesuk, mit miert tesznek, meg ha ez nem is egeszen ferr. Sokan vannak akik azert tesznek kart a cipoben mert mar ujat akarnak, vagy mert vege a telnek es egy tavszi cipo kell neki. Ezt azonnal eszre vesszik es persze hogy nem mosolygosan es szivelyesen allnak a problema megoldasahoz. Szeretik hulyenek nezni az eladokat. Pedig a Deichmann tenyleg nagyon korrekt ceg. En is itt dolgozom es sokat tapasztaltam hogy minden uzletben masok az eladok hozza allasa, de meg sem azokat buntetik a vasarlok a viselkedesukkel hanem azokat akik tenyleg keszsegesek. Ha valakit erdekel ebben a temaban valami szivesen valaszolok. En minden vasarlonak nagyon szivesen segitek, merten mint anya is es mint vasarlo is elvarnam hogy igy banjanak velem az eladok ahogy en banok veluk. Sok dicseretet kaptam a vasarloktol a panaszkonyvben :)Ezjo hatassal volt eddigi munkamra. Szoval kerdezzetek es en segitek amiben csak tudok .
2015. márc. 12. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!