Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Rendeltem a Bonprixtől ruhát,...

Rendeltem a Bonprixtől ruhát, de nem volt megfelelő a színe emiatt visszaküldtem. Nemrég rájuk írtam a pénz miatt és azt válaszolták hogy 23 án átutalták. Hogy lehet hogy nincs a számlámon még mindig?

Figyelt kérdés
2016. febr. 26. 09:02
 1/4 anonim ***** válasza:
Kamuztak. Kérj tőlik valami igazolást, ami bizonyítja, hogy tényleg átküldték. Azért kicsit furcsa, hogy még így 3 nap alatt nem ért át, már aznap meg szokott érkezni a számlára, amikor küldik, nagyon max másnap reggel... "Járj" a nyakukra, különben nem fognak intézkedni!
2016. febr. 26. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Sajnos egy szám ki lett felejtve,mert a Párom írta be és sajnos nem ellenőriztem.1177 helyett 177 et írt be.De ha hiányos akkor nem is lehet átutalni ugye?
2016. febr. 26. 10:29
 3/4 A kérdező kommentje:
Ma megírtam nekik a jó szlaszámot és csak reménykedem továbbra is...
2016. febr. 26. 10:31
 4/4 anonim ***** válasza:
Ha egy számmal kevesebb,akkor meg eleve utalásnál kidobja a rendszer,hogy hibás számlaszám...
2016. febr. 26. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!