Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Lányok/nők. Veletek fordult...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Kovacsram kérdése:

Lányok/nők. Veletek fordult már elő ilyen? 9 napja elkezdten szedni fogamzásgátlót, akkor jött meg a menstruációm, és eddig mindig 4 napig volt meg, mostmar ez a 9. Napja hogy megvan?

Figyelt kérdés
3-4 napon keresztül rendes menstruációm volt, az utóbbi 4-5 napba ilyen barna folyásom és nagyon kevés is jön ki belőlem, mintha múlana el olyan de nem múlik? Lehet ez a fogamzásgátló miatt?

máj. 23. 18:45
 1/1 anonim ***** válasza:
Igen, a fogamzásgátló miatt van - ha a következő ciklusod is ilyen akkor hívd fel a nőgyógyászod és kérj másik készítményt (a kérdést meg tedd át a szexualitás rovatba - ott van fogamzásgátlás alrovat).
máj. 23. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
Hoxa - Online pletyi nőknek 728x90

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!