Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » A lány vagy a fiú vegye az...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

A lány vagy a fiú vegye az óvszert? Vagy ez mind1? Minden nagyobb helyen lehet kapni? És ugye kiadják 18 év alatt is?

Figyelt kérdés
Még kezdő vagyok a "szakmában", szóval lécci segítsetek.
2009. aug. 23. 11:37
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
67%

én is kezdő vagyok,de amúgy tuti kiadják,hiszen ha belegondolsz,hogy hány 18év alatti él szexuális életet elég érdekes lenne ha nem adnák ki.Akkor kicsit többen élnénk az országba...

Szerintem tök mindegy ki veszi meg az óvszert.A lány is megveheti szerintem ugyanúgy mint a pasi,csak nem árt ha tudja milyen méret kell:D De ilyen esetre a legjobb ha együtt veszik meg.

14/L

2009. aug. 23. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
82%

Az óvszer eladhatósága nincs életkorhoz kötve.

Természetesen a fiúnak kell megvennie, hiszen ő fogja használni.

Az előző válaszoló pedig nem tudom mire gondol a mérettel kapcsolatban. Óvszerből általában egy európai szabvány méret van a boltokban. Tehát nincs különböző méret mint a ruháknál hogy pl L-es, S-es, stb.

2009. aug. 23. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
76%

Mi az ,hogy a fiú fogja használni ?:D

Szerintem együttesen használja a fiú meg a lány :)

És igen általában 1 méret van ,de lehet szerezni másmilyet is ,de amik ki vannak téve az általában az átlagos méretre van ,és ezért az emberek nagy részének jó is :)

2009. aug. 23. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
60%
Az, hogy a fiú fogja fölhúzni magára. Hüvelygyűrű esetén sem a fiú megy a nőgyógyászhoz.
2009. aug. 23. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
90%