Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Symicia fogamzásgátló mellett...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Symicia fogamzásgátló mellett pecsételő vérzés másfél hét után normális?

Figyelt kérdés
Ma lefeküdtem a barátommal és nagyon megdöbbentett amikor láttam hogy véres...ez pecsételő vérzés, ugye? (Kis mennyiségű volt) a fogamzásgátlót másfél hete kezdtem el szedni a mensim első napján.

2014. nov. 29. 09:15
 1/4 anonim ***** válasza:
Én Altforalle-t szedek, az első hónapban nekem is volt pecsételés, csak nekem a 17. szem után. Most szedem a 3. levelet és minden rendben van. Szerintem ne aggódj, az elején előfordulhat.
2014. nov. 29. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Erre érdemes odafigyelni. Néhány fogamzásgátló, apró bevérzéseket okozhat a méhen. Hosszú távon problémát jelent. Menj el nőgyógyászati vizsgálatra, kérdezd meg az orvosod, valószínűleg ír fel másikat
2014. nov. 29. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
most kezdted el szedni 1,5hete?mert akkor normális
2014. nov. 29. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Igen most:)
2014. nov. 29. 16:04
Kvízjáték online és ingyenes

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!