Kezdőoldal » Szexualitás » Homoszexualitás » Most mi legyen? Beszéljek...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Most mi legyen? Beszéljek róla vele vagy ne?

Figyelt kérdés
Buliban voltam. Csak társasoztunk, dumáltunk, ilyesmi. Az egyik helyes gyúrós srác már régen is poénkodott velem. Meleg poénokat nyomott. A lényeg, hogy a konyhában rám modult. Megfogta a kezem és az álló farkára rakta meg magához rántott és tapizott, meg ilyenek. Már kissé ittas volt. Nekem bejön a srác és bár még tök kezdő vagyok szívesen lennék vele, de félek csak részeg volt. Mit mondotok? Amúgy egy heterós, helyes, izmos gyerek. Csak pl én aktív lennék csak sráccal még akkor is ha amúgy vékony vagyok, amitől mindenki passzívnak tippelne. Szóval elég összetett a helyzet. Szerencsére senki nem látta meg az esetet.

2017. jan. 1. 11:52
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
mennyire vagytok egy baráti körben, illetve tisztában van vele, hogy meleg vagy? Mert ha annyira nem találkoztok sűrűn és tudja, hogy hogy állsz a dologhoz, akkor szerintem mindenképp tegyél egy próbát, azért ilyesmit csak úgy nem csinál az ember.
2017. jan. 1. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Nem vagyok meleg. Max kíváncsi:) Még csak 2 sráccal voltam és erről senki nem tud. Nem gondolom, hogy látszana.
2017. jan. 1. 12:41
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
aha, nem vagy meleg..
2017. jan. 1. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Hát biszex legalább vagy. :D

Szerintem beszéljetek egymással, ha csak ittas volt akkor tuti emlékszik a dologra csak a pia abban segített hogy kicsit levetkőzze a gátlásait.

2017. jan. 1. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%