Kezdőoldal » Szórakozás » Filmek, sorozatok » Lenne valakinek kedve egy...

Lenne valakinek kedve egy filmezős csapatot összehozni? =)

Figyelt kérdés

Már évek óta szeretnék végre összehozni egy pár fiatalból álló csapatot, akik tényleg elkötelezettek a dolog irányában. Nem kell, hogy tapasztalt legyél, én is amatőr vagyok. Engem elsősorban a rendezői munka és a színészet érdekel, szóval bárkit szívesen látok. =)

Az egyetlen kívánságom, hogy olyanok írjanak csak, akiket valóban érdekel és szívvel-lélekkel benne lennének a filmiparban.


19L Budapest


2011. szept. 9. 20:28
1 2
 1/13 anonim válasza:
nem rossz ötlet mien filmre gondoltál?:D
2011. szept. 11. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

De örülök, hogy írtál! =)


Egy, konkrét filmötletem nincsen, mert úgy gondoltam, hogy ha sikerül felállítani egy csapatot, akik jól összerázódnának, csinálhatnánk hosszú távon is. =)

Te hová valósi vagy? Csináltál már ilyet korábban? Milyen stílusok érdekelnek? Elsősorban a munka melyik része érdekel? Ha gondolod, válaszolhatsz üzenetben is. =)

2011. szept. 11. 12:41
 3/13 anonim válasza:
hát filmet még nem csináltam de youtubeon tervezek készíteni ilyen "viral video" kategóriába eső dolgokat. itt a humor lenne a lényeg. A kedvenc filmjeim horrorok és vígjátékok, de vígjátékot egyszerűbb csinálni. Értek a videó vágáshoz meg ehhez hasonló dolgokhoz. budapesti vagyok :D ha gondolod írj privátot
2011. szept. 11. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
hűűű, ez tiszta királyul hangzik gyerekek, kár h messze vagyok tőletek :/
2011. szept. 12. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim válasza:
100%

Tényleg egy jó ötlet. Már én is akartam csinálni, csak nem találtam embereket.

Ha még aktuális, mehetne egy msn csere vagy valami. :D

18/L

2011. szept. 12. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje: