Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » A valóság hány FPS?

LeonScottKennedy kérdése:

A valóság hány FPS?

Figyelt kérdés
2020. febr. 13. 18:51
1 2
 1/12 anonim válasza:
70%
Végtelen fps
2020. febr. 13. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
A valóságban nem értelmezhető a másodpercenkénti képkockák fogalma.
2020. febr. 13. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
A "frame" a valóság egy kivetített állóképe, de a valóság nem ilyenekből áll. :O
2020. febr. 13. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 Vree ***** válasza:
66%
A [link] elméletileg a legkisebb időintervallum, ami emberileg mérhető (lásd még [link] ). Persze ennek semmi köze az idő szeletelhetőségéhez, inkább a fény természetéhez, ami a legrészletesebb fizikai méréseink alapja (elméletbe lehet ennél is rövidebb idő vagy hossz, de amíg nem találunk valamit, ami használja, addig semmi haszna).
2020. febr. 13. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
A kérdés nem válaszolható meg egzaktan. Ha most nem megyünk bele a kvantumfizikába (leegyszerűsítjük, korábbi hozzászóló a "végét" kifejtette) akkor az idő az folytonos, és nem diszkrét mint a számítógépek esetén. A számítógépek által generált képek esetén van 1. 2. 3. 4. tehát az "időtengely"-en a természetes számokat találjuk. A valóságban az időtengely folytonos valós. Az, hogy ebből az ember mennyit lát az egy másik kérdés általában azt szokták mondani, hogy a legrövidebb idő amit az emberi szem el tud külőníteni az kb. 1/18 1/20 sec. Azaz egy ennél rövidebb idejű fényfelvillanást már nem érzékel, illetve ha ilyen időközönként (tehát kb. másodpercenként 20) váltunk képet akkor az már folyamatosnak látszik. De ez csak az emberre igaz. Pl. a kutyák esetén ez más.
2020. febr. 13. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
87%
#5 Elvileg igaz, gyakorlatilag nem. Ha előtted egy képernyőn mozog egy objektum 20-30 képkockával másodpercenként és annak nem követed a mozgását akkor az emberi szem elmosódási effektusa miatt folytonosnak látszódik, ellenben ha a tárgy mozgását szemmel követed (pl játékban a játékos a kamerát forgatja lassan) akkor a tárgyak éleit rezegni látja az ember 30 képkockánál játékoknál ezért kívánatos a 60 képkocka.
2020. febr. 14. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Planck-idő? Talán?
2020. febr. 15. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 Wadmalac ***** válasza:
Még a látásnak sincs valódi FPS-e.
2020. febr. 17. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

És mi van ha mi egy idegen faj szimulációi vagyunk egy open world sandbox játékban, és a játéktér az univerzum? Mi csupán mind npc-k vagyunk nagyon fejlett AI-val. A valós játékosok meg lehet egy másik bolygón egy másik fajjal partyznak, minket még lehet meg sem találtak mivel a játék randomizált, azaz ők sem tudják hogy éppen adott bolygón lesz-e élet, vagy akármi. Valami jó kis űr felfedezős játék. A feketelyukak meg lehetnek a spawn pontok a játékosoknak, és azért olyanok, amilyenek, hogy ne lássunk bele, illetve ne kíséreljünk meg a közelükbe menni.

Jó sok fps-es játék lehetünk...

2020. febr. 21. 09:04
 10/12 anonim ***** válasza:

Na, még egy ezotériás.

De hogy miért a tudományokban kérdez, azt nem tudom.

2020. febr. 21. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!