Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » A mostani NASA-bejelentés...

A mostani NASA-bejelentés jelenthet bármi változást napjaink emberei életébe, vagy csak információ a jövőnek?

ma volt a tájékoztató new yorkban [link]
2017. febr. 22. 22:44
1 2
 11/17 Tislerics Máté ***** válasza:

A mindennapi életben nem lesz semmi változás ez miatt! De a csillagászat népszérűsödik mert az embereknek felkelti az érdeklődését a felfedezés. És ki tudja, talán még-izgalmasabb eredményekkel is szolgál majd a csillagrendszer megismerése. :)

Ha a tudományok iránti érdeklődés nő, annak nagyon pozitív hatása lehet a mindennapokra a jövőben...

Motiváló és gondolatébresztő hatása (leginkább a tudományok kedvelőinek) megkérdőjelezhetetlen! :)

2017. febr. 23. 13:41
 12/17 Tislerics Máté ***** válasza:

#9! Ez nem plusz pár exobolygót jelent, hanem annál sokkal többet!

Kiderült, hogy olyan csillagok kűrül is kialakulhatnak nagy számban Föld szerű bolygók, amikből sokkal de sokkal több van mint amilyen a mi Napunk. Ráadásul lakhatási zónában hasonló méretekkel nagyon nagyon közel hozzánk.

Tulajdonképpen kiderült, hogy a Föld egyáltalán nem olyan egyedi mint amilyennek gondoltuk... És ez miatt talán az élet sem...

:)

2017. febr. 23. 13:50
 13/17 Wadmalac ***** válasza:
Meg ki tudja, hogy amit most belefektetnek ennek a pontosabb kutatásába, mi egyéb fontos ismeretet fog hozni.
2017. febr. 23. 13:51
 14/17 anonim válasza:
Eleve evidens, törvényszerű, hogy máshol is van élet, sőt kialakult civilizáció is. Egy ilyen felfedezés, és a többi hasonló is csak valószínűsíti azt, hogy milyen messze milyen sűrüségben alakulhatott ki az élet galaxisunkban. És ezzel együtt más galaxisban is. Nem írtam a legtudományosabban, de kb a lényeg ez.
2017. febr. 23. 15:42
 15/17 Tislerics Máté ***** válasza:

#14! Ez így nem igaz! nem törvényszerű! a józan ész azt súgja, hogy igen! számtalan helyen lehet élet. De ennyi és nem több!

A tudomány pedig elutasítja az ilyen hozzáállást a dolgokhoz. És ez jó is így, hiszen ezért lehet most mobiltelefon a zsebedben!

Nem hiszed? Régen is lehetett volna azzal érvelni, hogy a Nap felkel aztán lenyugszik és tulajdonképpen mi értelme lenne megtudni, hogy miért is van ez így!? Ma műholdak keringenek a Föld körül és ez miatt tudod felhívni a mentőket, hogy vigyenek be a kórházba! Nem rossz mi? :D

Igenis meg kell bizonyosodnunk arról, hogy milyen az univerzumunk, mert ha ezt elhalasszuk akkor megrekedünk abban a tudásban, amiben jelenleg is "biztosak vagyunk". (legalábbis szerintem) :)

2017. febr. 23. 17:19
 16/17 anonim válasza:
Nem állítottam, hogy ne fedezzünk fel, ne kutassuk tovább az univerzumot, kialakulását stb... Meg vagyok győződve róla, hogy hajmeresztő dolgokat fognak még találni. Számomra ez a bejelentés egyelőre nem több annál, mint amiben teljesen biztos voltam: máshol is van élet. Hogy tudományos szempontból mennyire jelentős, és, hogy ebből mit hoznak ki, azt ráhagyom a csillagászokra/fizikusokra egyéb nagy koponyákra.
2017. febr. 23. 17:34
 17/17 Wadmalac ***** válasza:

Gondolom jó sok ember kérdezte, hogy és akkor most mi van, mert az index is nyomott egy új cikket, eme kérdésre válaszként.

2017. febr. 24. 07:27