Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Szeretnék kiköltözni Japánba....

Szeretnék kiköltözni Japánba. De nem tudom mi fogadna ott. Tudtok tanácsokat adni?

Figyelt kérdés

A nyelvtanulással haladok...valamennyire. Még diák vagyok de amint elvégeztem a művészeti egyetemet,minden álmom lenne kijutni Japánba. Csak mem tudom hogy is kellene hozzáfognom.

Jó lenne valaki olyannal beszélni aki magyar és Japánban él,csak nem ismerek senkit aki ott lakna...


2017. ápr. 15. 17:43
 1/10 anonim ***** válasza:
Tudomásom szerint Japánban is "művész-túltengés" van. e azok legalább jól tudnak japánul...
2017. ápr. 15. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Kezdésnek mondjuk nem ártana, ha először el látogatnál Japánba pár hétre :)
2017. ápr. 15. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim válasza:
Hát érdekes egy népség az biztos. Viszont elégge felszines is, az emberek hozzáállása feléd elég negatív lesz erre készülj fel
2017. ápr. 16. 02:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Kulturálisan évtizedek óta beléjük van kódolva az 'idegenellenesség', meg elég drága ország is.

hataratkelo.blog.hu

vagy

fb.-on több japán-magyar csoport is van.

2017. ápr. 16. 04:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Japánba nem lehet csak úgy kiköltözni. Még akkor sem 100 % a maradásod, ha japánhoz mész hozzá és szülsz neki. Nem is egy kevert, korcs nép. Ők csinálják jól.
2017. ápr. 17. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Az utolsó linkem egy riport lesz Bencével és Viktorral, ők Japánban élő magyarok. Időbe telt, mire kijutottak, de nekik magas szintű diplomájuk van, olyan, amire van Japánban is kereslet.


Bence minimum N2-es japánból - bocsánat, nem tudom, hogy meg van-e neki már a felsőfokúja (N1) is vajon.

Kvantumfizikával foglalkozik.


Viktor nyelvész, japanológus, ő tutira perfekt japánból.