Kezdőoldal » Utazás » Európa » Már megvettem a jegyemet,...

Már megvettem a jegyemet, lefoglaltam a szállásomat, be vagyok csomagolva, tehát mindennel elkészültem. Kiwi-n vásároltam kártyával a repjegyet. Miért írja ezt ki ? Hogyan kell megcsinálni ?

Figyelt kérdés

"Kérjük, adja meg az internetes utasfelvételhez szükséges utasadatokat legalább 24 órával az indulás előtt,

hogy megkapja a beszállókártyákat!"


Azt írta a Kiwi, hogy ha repjegy vásárlás közben megcsinálom/elintézem az "utasfelvétellel" kapcsolatos dolgokat (és itt még ráadásul ingyenesen + nem kell majd a reptéren intézni ezeket) akkor így ezzel is megkönnyebbítem a dolgomat.


De hogyan kell ezt megcsinálni ?

Amikor a jegyet vettem legalább 3* végig olvastam mindent, de ezt valamiért nem tudtam megoldani.

Most szombaton indulok, de még nincsen elintézve.

Illetve még az zavar, hogy ahogy olvastam ez plusz költségekkel jár...


Valaki találkozott már ilyennel ?

Nekem ez az első utazásom repülővel.

Hálásan köszönöm a segítséget előre is!



2023. jún. 16. 13:28
 1/6 A kérdező kommentje:

Plusz infó, hogy a vásárlás böngészőn keresztül zajlott, de azóta letöltöttem az alkalmazást is.


Megnyitva ugye mutatja az "utazásaim" ra rákattintva, hogy hova mennék és mikor (oda vissza jegy) és azt írja ki, hogy "várakozás az utasfelvételre".


Erre rákattintva mutat 4 pontot, amiből csak egy van kipipálva.

"Útlevél/szem.ig.adatai megadva"

Ez zöld pipa.

Aztán van még további 3 pont, aminél üres karika van: Várakozás a légitársaságra, Utasfelvétel feldolgozása, A beszállókártyák elkészültek.


Ha ilyen volt már valaki mással is, az kérem írja meg, hogy ilyenkor mi van.

Kell-e intézni valamit, vagy majd intéződik magától ? Vagy mi lesz ?

2023. jún. 16. 13:34
 2/6 anonim ***** válasza:
Az ügyfélszolgálat mit mondott?
2023. jún. 16. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
50%

Tényleg nem értem az embereket, zöldfülűek a repülésben, de közvetítőn keresztül veszik a "jegyet", pedig tele van a net: ha csak egészen pontosan nem tudod, hogy mit csinálsz, mik a kockázatok, mert baromi tapasztalt vagy, akkor a légitársaság oldalán vedd meg a "jegyed"!

Aztán meg jöjjön valaki, aki megoldja a problémáját, mert ő nem tudja fölhívni a közvetítő telefonszámát.

2023. jún. 16. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
81%
Továbbra sem értem miért éri meg az ideg azt a 3-4 ezer forint forintot.
2023. jún. 16. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
66%

Hiába pontozod le, igaza van. Nem az a lúzer aki szól, hogy nyitva a slicced, hanem az aki azon nyafog, miért nem segít neki valaki felhúzni...

Komolyan mondom, kíváncsi lennék, egy csomó ember hogy boldogul ebben a kegyetlen életben, pl. olyan lényegtelen területeken mint a munkaerőpiac. Sértődjél meg bakker, azzal már mások háborúkat nyertek... Európai béreket, azt, meg eperfagyit..

2023. jún. 16. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Nyugi, nagyobb légitársaságoknál simán (és ingyenesen) működik a reptéri utasfelvétel, csak a fapadosok erőltetik az online-t. Menj oda jó előre, mert hosszú lesz a sor és simán becsekkolsz.
2023. jún. 18. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!