Kezdőoldal » Utazás » Magyarország » Wellness hotelben nem üzemelő...

Wellness hotelben nem üzemelő szolgáltatások. Korrekt ez?

Figyelt kérdés

Adott egy wellnesshotel, ahol 120e körül van egy éjszaka, lefoglalod hónapokkal előre 2 éjszakára, majd 3 nappal érkezés előtt közlik emailben, hogy felújítás miatt pl a nagy gyerek játszóház is zárva van. 4 és 6 éves gyerekekkel nyilván fontos lett volna, ez is szempont volt választásnál, hogy van gyerekjatszóház. Persze mondták van XBox szoba (nem 4-6 éveseknek való szerintem) meg játszószoba (szintén nem a 4-6 éveseknek való már a kiskonyha meg a plüssök stb) meg játékterem (fizetős zsetonokkal, szintén nem annyira 4-6 éveseknek való, de nagyrészt itt játszottak kb +20 ezer forintnyi zsetonért)

Kompenzáció 0

Legalább akkor béreltek volna valami ugrálóvárat stb hogy ilyen korú gyerekeknek is legyen valami.

Eléggé nem korrekt, hogy erről akkor szólnak, amikor már lemondani sem lehetett volna a foglalást.

Tapasztaltatok már hasonlót? Ilyenkor tényleg ennyi, így jártál, nem üzemel egy szolgáltatás és kész?


febr. 20. 11:22
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
59%

Az a kompenzáció, hogy februárban nem annyiba kerül egy éjszaka, mind az aug. 20-i hétvégén fog.


Amúgy igen, így jártál, ez a kisebb forgalmú hónapokban utazással járó rizikó. Ha végigbogarásznád a szabályztatot, garantáltan szerepel benne, hogy nem garantálják az egyes szolgáltatások elérhetőségét.

febr. 20. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
29%
*t
febr. 20. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Az nem kompenzáció, hogy dinamikus árazással működnek és vannak kiemelt ünnepi időszakok, amikor drágább...Ez a saját árazási rendszerük.

Kompenzáció az lenne, ha én lefoglalom pl 200 ezerért de kiderül, hogy nem üzemel egy szolgáltatás és azt írják ezért csak 180 ezret kell fizetni..

febr. 20. 11:44
 4/15 anonim ***** válasza:
48%
Jól van, bocika, akkor már csak a hotelt kell meggyőznöd ugyanerről 😉
febr. 20. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
92%

A hotel vezetőségével kellene felvenni a kapcsolatot hogy kártalanítani tudjanak.

Nyilván nem korrekt az eljárás de valamikor fel is kell újítani,javítani és pont ezek a hónapok a lég alkalmasabb erre.

febr. 20. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim válasza:
89%
Az ÁSZF az irányadó ebben a kérdésben, azt kell elolvasni. Amúgy ha tippelnem kéne, akkor a szobaár nem tartalmazza a játszóházat, hanem az maximum ingyenes szolgáltatásként van feltüntetve, viszont ami ingyen van, arra nem jár kompenzáció.
febr. 20. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
64%

Tegyel panaszt a hotelben, mert igazad van, nem korrekt.

Ha valoban korrekt hely, akkor ad valami karpotlast

febr. 20. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
89%
Voltam hasonló helyzetben, de én akkor úgy döntöttem, hogy inkább nem megyünk, ha egy számomra fontos szolgáltatás hiányzik. Mentünk máshova. Szerintem mivel kaptál előtte tájékoztatást, a hotel hivatkozhat arra, hogy ennek ellenére elmentetek, tehát elfogadtátok, hogy nem lesz játszóház. Akkor lett volna tényleg gáz, ha nem tájékoztatnak előre és a helyszínen szembesülsz vele.
febr. 20. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
Igen, de mivel nem lehetett már ingyen lemondani mikor jelezték akkor kénytelen vagy elmenni, az se lenne jobb hogy nem megyek el és kifizetem..
febr. 20. 15:04
 10/15 A kérdező kommentje:
#7 Sikerült velük "megegyeznem" :)
febr. 20. 15:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!