Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Van, aki már megkapta a...

Van, aki már megkapta a visszatérítését a COVID-19 miatt törölt járatért? Ryanair.

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Most kaptam egy mailt Ryanairtől, hogy törölték az egyik járatomat, és választhatok az ingyenes átfoglalás és a teljes visszatérítés között. A visszatérítést választottam. Van köztetek valaki, akinek már visszautalták a mostani helyzetben?



2020. máj. 20. 15:03
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:

Én is kaptam ma vouchert, ennek az a lényege ugye, ha elfogadod, egyből jóváírják. Az utalásra pedig várni kell bőven, mert sokezer járattörlésük volt.


Szerintem egyéni, kinek hogy éri meg. Én tudom, hogy legközelebb csak jövő nyáron fogok repülni, ezért ragaszkodnék most a refundhoz mindenképp. És vannak, akik már megkapták a visszatérítést.

2020. jún. 8. 19:40
 12/16 A kérdező kommentje:
#9 Megnyitod a chatet, bejön a chatbot, és neki írod be, hogy “live agent”. Ekkor feljön egy üzenet, amin kiválasztod a Chat with our agent opciót. Kitöltöd a kövi oldalon az adatokat, leokézod, megírod nekik chaten, amit szeretnél, és vársz az ügynök jelentkezésére. Nekem ez 1 hónapja 15 perc volt, most épp több mint 2 órája várakozok. :D
2020. jún. 8. 19:44
 13/16 anonim válasza:
Nagyon szépen köszönöm az útmutatást...:-) Sikerült, most várakozom :-)
2020. jún. 22. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 Mazsi óvónéni válasza:
Én beküldtem a visszatérítésre való igényemet. Egyszer kaptam egy e-mailt hogy legyek türelmes feldolgozás alatt van. Majd kaptam még egyet, hogy utazási csekkben kártérítenek csak válasszam ki és nagyjából ennyi. Futok a pénzem után, mert sem telefonon sem e-mailen sem pedig chaten nem lehet kommunikálni velük.A második levelükben érdekesen fogalmaztak de azt vettem ki belőle, hogy hiába nem az utazási csekket választottam ők úgy veszik hogy igen. Ami egy évig érvényes és ha ez lejárt és nem használtam fel majd akkor fogják visszafizetni. Hallottam szóbeszédet arról hogy élő chatben sikerült valakinek behajtani. Ezért próbálkoztam én is de nekem nem sikerült kontaktot teremteni velük.
2020. júl. 25. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 Mazsi óvónéni válasza:
Azt elfelejtettem hozzáírni, hogy áprilisiak voltak a foglalásaim.:(
2020. júl. 25. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 A kérdező kommentje:

Olvastam cikkeket, és állítólag a Ryanair áll a legrosszabbul a visszautalásokkal. Nyilván...


Chaten eddig én mindig el tudtam érni őket, volt, amikor 10 percet, volt, mikor 1 órát kellett várni rájuk.

Facebookon van egy csoport, “Ryanair cancelled our flights” néven. Ott szoktam olvasgatni. Nagyon kevesen írják, hogy nekik már visszautaltak. Még a márciusi utazástörléssel rendelkezők is várnak a pénzükre. Az enyém június-júliusi lett volna. :(


A vouchert én sem fogadtam el, mégis kaptam másodjára voucheres mailt. Írtam nekik chaten, azt mondták, az utalványt érvényesíthetem a visszautalás pillanatáig. Egyébként meg türelmet kérnek, nagyon lassan haladnak. Elképzelni nem tudom, mikor kapjuk vissza a pénzünket. :(

2020. júl. 25. 21:04
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!