Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mikor kerülnek a repülőjegyek...

Mikor kerülnek a repülőjegyek pár ezer forintba?

Figyelt kérdés
Nem egyszer hallottam már, hogy pár ezer forintból megvolt a retúr jegy, vagy az a cikk, hogy Londonból Görögországba repült el valaki pizzázni és olcsóbban megúszta, mintha helyben rendelt volna. Mikor és melyik oldalon van erre esély, hogy egy ilyen olcsóbb jegyet el lehessen csípni? Még nem találkoztam ilyennel, pedig sűrűn nézem az egyik repülőjegy összesítő oldalt.

ápr. 16. 04:36
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

#10 Az általad felsorolt érvek mind valós és fontos tényezők a globális áremelkedésben, de egyik sem magyarázza, hogy más, szomszédos országokból miért vannak lényegesen olcsóbb jegyek, mint tőlünk.


A linkelt cikkben szereplő árkülönbségek azért elég szembeötlők. Egy-egy alkalommal akár véletlenül is alakulhat így a dinamikus árazás, de ha ilyen trend rendszeresen megfigyelhető, akkor az aligha a véletlen műve.

De nem a cikkből kell kiindulni, mindenki elvégezheti a saját megfigyeléseit és követhet olyan módszertant, ami szerinte hiteles, így nem kell a cikk szerzőjének a módszertanát kritizálni.


Egyébként egy dolog biztos: ha el lehet adni ennyiért is, akkor hülyék lennének olcsóbban adni! Alacsonyan árazni akkor kell valamit, ha nem viszik és az alacsony árral akarod növelni a forgalmat. Erről szól a dinamikus árazás is.

ápr. 21. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:
71%

Ez a cikk a fapadosok szintjén nézi a légiközlekedést és csak a felszínt kapargatja. A légiközlekedés nem egyenlő a fapados repüléssel. A szlovákok Bécsből repülnek. Teljesen más stratégiai helyzet, más piaci lehetőségek, más méretgazdaságosság. A térségben a közelben nincs potens repülőtér. Sem Pozsony, sem Prága, sem Ljubljana, sem Zágráb, Sem Belgrád, sem Bukarest nem játszik. (Voltál már a bukaresti reptéren?Tanulságos) Bécs van az Austriannel, Varsó a LOT-tal, nyújtogatva a csápjait Ferihegy felé és Budapest a Wizzel. A Covid után az olcsó repülésnek akkor is vége lett volna, ha nincs különadó. Ez inkább csak ürügy a mohóbb rekapitalizációra. Akkor sem lesz jelentős árcsökkenés Budapestről, ha holnap visszavonnák az extraprofitadónak csúfolt butaságot. Mert azt nem vitatom, hogy teljes szakmai hozzánemértésről tanúskodik egy ilyen adó, akkor is, ha a magyar kormány, és akkor is, ha a német zöldek vetik ki. Én rendszeresen utazom Bécsből és Pestről is, többnyire Európán kívülre. Az esetek 70-75%-ban nagyobb a járatválaszték és olcsóbb az ár Bécsben de ez 8-10 éve is így volt. A Wizznek és a Ryanairnek csak ürügy a különadó a globális emelkedésen felüli áremeléshez, ez most egy aggresszív stratégia a piaci helyezkedésben. Sajnálatos, hogy ilyen magas labdát kaptak, de mondom, egyrészt teljes nonszensz a Covid előtti korszak árait elvárni, egy totálisan másképp pozícionált reptérrel összehasonlítani és azt gondolni, hogy a különadó arányában is jelentős a szabadszemmel is jól látható árememelkedésben. Idegesítő tüske a köröm alatt, amit örömmel teljesítenek túl a fapados társaságok, ott ahol pozícióban vannak. Egy 3-400 ezres jegynél meg komolytalan számolni vele

Szóval értem én, hogy jó lenne politikát csinálni az ügyből, csakhogy a helyzet ennél jóval összetettebb. Csak akkor nem lehet kattintásban gazdag, kellemesen felszínes cikket írni belőle

ápr. 21. 02:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!