Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mit szóltok hozzá, hogy a...

Mit szóltok hozzá, hogy a pont az Emirates szopatta meg így az utasait? A fapados fikázók erre mit mondanak?

Figyelt kérdés
[link]

2015. febr. 10. 20:41
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
73%
Mit nem értesz azon, hogy a "gép elromlott, a járatot törölték" mondatból? Ez aztán tényleg nem az Emirates hibája. Nyilván nem szándékosan rontották el a gépet.
2015. febr. 10. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

"Ez aztán tényleg nem az Emirates hibája."

Miért kinek a hibája? A szomszédasszonyé?

Az viszont mindenképpen elvárható lenne egy ilyen neves légitársaságtól, hogy pár órán belül küldjön egy mentesítő gépet.

Azt nekem ne akard bemagyarázni, hogy a világ legtermészetesebb dolga, hogy a ennyit kelljen várni e reptéren egy géphiba miatt!

2015. febr. 10. 21:23
 3/19 anonim ***** válasza:
100%

Figyelj !

Az Emirates egy arab légitársaság. Itt Magyarországon magyar alkalmazottak vannak. Magyar telefonos ügyintézők, magyar koordinátorok, magyar szervezők. Az, hogy az a gép elromlott és Budapesten nem volt egy rohadt alkalmazott aki megmondta, hogy EZ ÉS EZ VAN, meg fogjuk oldani az szerintem nagyon nem az Emirates hibája, hanem rosszak az alkalmazottak. Egy légitársaság nagyon sok alvállalkozóból áll, ráadásul több 100 helyre repül, nyilván nem lehet mindenhol luxus szolgáltatást nyújtani, sajnos itt nálunk nem alkalmasak az emberek, hogy ilyet megoldjanak.


Mellesleg hogy a francba jön ide a fapados vs elegáns légitársaságok vitája ? Nem romolhat el bárkinek a gépe ?

2015. febr. 10. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:

"Nem romolhat el bárkinek a gépe ?"


De igen, pont ezért írtam. A fapados fikázók jönnek folyton azzal, hogy nem fapados légitársaságnál ilyen nem fordulhat elő, hogy hosszú időre ott ragad az ember valahol, mert csak a fapadosok dolgoznak csak pontosan méretezett flottával és feszes menetrendekkel.

2015. febr. 10. 21:38
 5/19 anonim ***** válasza:
100%

Értelek, de egy valamire való légitársaság meg tudja oldani. Az hogy itt nem sikerült tényleg szégyenletes de itt inkább az itthoni alkalmazottak voltak bénák.

Az én szemszögemből nem emiatt nem kell fapadossal menni. Mert biztonságilag a legtöbb fapados itt EU ban tökéletes.

2015. febr. 10. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
100%
Itt elsősorban nem az Emirates a hibás, hanem a megfelelő tájékoztatásra képtelen MAGYAR földi személyzet. Évek óta repülök, 40+reptéren jártam már, a Liszt Ferenc reptéren kritikán aluli az utas tájékoztatás bármilyen probléma esetén. Az Emirates A330-as gépei már nem a legújabb darabok, folyamatosan kivonás alatt állnak más társaságoknál is, sajnos benne van a hiba lehetősége a típusban. Ezen esetektől még nem esik a presztizse a társaságnak. Azonban aki elégedetlen, az mehet Dubai-ba a kényelmetlen Wizzairrel is. Szabad a választás. Ázsiába is rendszeresen repülök, mindig dubai átszállással mentem, régebben csak Bécsből, manapság Budapestről.
2015. febr. 10. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:
Nyilván nem általános, de gondolom ezek az utasok nagyon szívesen elmentek volna a kényelmetlen Wizzair-rel.
2015. febr. 10. 22:22
 8/19 anonim ***** válasza:
100%

Igen lehet hogy az év 365 napjából mondjuk 5 napin inkább ment volna valaki a fapadossal valami miatt.

És jól mondja a tisztelt X. válaszoló, Budapesten szörnyű, hogy mit tud csinálni az a sok szerencsétlen dolgozó...

2015. febr. 10. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

Ezek a válaszok annyira mókásak. :-D

Tehát a magyarok hibája ha az Emirates géppel van valami?

De amikor pl Bécsben kellett leszállni wizzairnek időjárás miatt akkor miért mindenki a Wizzairt szidta a fejetlenségért? Miért nem a bécsi alkalmazottakat?


Mi ez a kettős mérce?

2015. febr. 10. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
100%
Pont ez a baj, a személyzet pocsék, mert ugye mostmár egyhelyről indul Budapesten a fapados és a normál is. Szerintem amikor bezárták az egyes terminált és összevonták a terminálokat, egy hatalmas szintcsökkenés lett. Szóval én egyáltalán nem csodálkozom, hogy ilyen történt. Egyébként én nagyon mérges vagyok a fapadosokra, itt Európában nagyon leadták a szintet a verseny miatt a normál légitársaságok is. Szombaton utaztam Finnairrel, alap egyórás késés, nincs kiszolgálás, végig probálnak eladni valamit (újság, duty free, ebéd, italok)... Aztán kezéskor nincs hernyó, plusz a csomagok kb. 10% ottmaradt az indulási reptéren. Szóval a verseny miatt sporolnak a társaságok, így kb. lassan mindegy is lesz mivel repül az ember :(
2015. febr. 11. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!