Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mit szóltok hozzá, hogy a...

Mit szóltok hozzá, hogy a pont az Emirates szopatta meg így az utasait? A fapados fikázók erre mit mondanak?

Figyelt kérdés
[link]

2015. febr. 10. 20:41
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:

Ott a pont. Egyébként nem csak Európa, USA is legalább ennyire, nem olvastátok amikor egy gép utasait nemrégiben hét órán keresztül aszalták a kifutón? Vicces volt.


A fapados manapság egyre inkább azt jelenti hogy ha át kell szállni akkor két jegyed van, kétszer kell checkin meg mifene. Elég gázos. Azonfelül a repteret kétszer meg kell nézni, isten tudja hol kötsz ki.


Fikázni nem érdemes, az összes szar.

2015. febr. 11. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Úgy értettem, hogy a fapados CSAK azt jelenti, hogy ez az egyetlen különbség. De persze a Norwegian, Air Berlin repül az USÁ-ban és arra persze átszállós jegyet adnak el, szóval... nem sok különbség.
2015. febr. 11. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

Azért ne már csak a magyar személyzet legyen hibás. Nyilván volt olyan a személyzet között aki szólt a Dubai központnak.

A légitársaságnak mentesítő gépet kellett volna küldeni. Nyilván egy nyugat európai reptéren így is történt volna de mivel a magyar egy alsóbbrendű faj és valószínűleg így is jó neki nem küldött másik járatot. Még mindig olcsóbb pár embernek kártérítést fizetni mint egy másik gépet ideküldeni. Aki meg a sznobizmus miatt csak az Emirates, Qatar, Ethiad trióval képes utazni az le van szarva.

Én mentem Bangkokba az Aeroflottal tökéletesen meg voltam elégedve, bár nekem csak az számít hogy elvigyen A-ból B-be. Jöttem haza Bangkokból a Norwegian fapadossal szintén meg voltam elégedve. És ha úgy hozza az élet hogy olcsóbb lesz utazni valahova a Wizz-el akkor velük fogok menni, nem várom elegy gépen sem senkitől hogy kinyalják a seggem.

2015. febr. 11. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Egyébként ugyanez megtörtént már január végén is, egy hétfői napon. Egy ismerősöm utazott (volna) velük, de szintén törölték a járatot (valami gond volt a géppel).. Nekik annyiból "szerencséjük" volt, hogy meg tudták oldani, hogy minden utas még aznap elrepülhessen Bécsből.
2015. febr. 11. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

"De amikor pl Bécsben kellett leszállni wizzairnek időjárás miatt akkor miért mindenki a Wizzairt szidta a fejetlenségért? Miért nem a bécsi alkalmazottakat?"


Mert Bécsben nincs WIZZAIR mondjuk ???

Még csak nem is légi szövetség tag ki az aki törődött volna velük ?

2015. febr. 11. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

Basszus ne kelljen már ennyit pofozgatni a kommenteket...


"Úgy értettem, hogy a fapados CSAK azt jelenti, hogy ez az egyetlen különbség. De persze a Norwegian, Air Berlin repül az USÁ-ban és arra persze átszállós jegyet adnak el, szóval... nem sok különbség."


Air Berlin már nem fapados, oneworld tag és X% ban Etihad tulajdonában van.

2015. febr. 11. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
38%
Nagy százalékban a földi kiszolgáló személyzet felelős, igen, lévén, a dubai központ előbb tudta, hogy mi a helyzet, mint a Liszt Ferenc reptéren üldégélő, elvileg kompetens személyek. Dubai-Budapest 5,5 óra, kell egy kis idő, míg új gépet tudnak küldeni. A Wizzair bécsi esetében a tájékoztatást megkapták, a fapados cégek inkább kifizetik a kártérítést, de nem szerveznek semmit sem. (a fapados utazóközönség nagy része soha nem is kér kártérítést, és ezt a cégek is jól tudják. Ahogy mondani szokták, a fapados és normál légitársaság között a legnagyobb különbséget maguk az utasok rejtik.) Meg lehet nézni egy fapados cég utazóközönségét, és egy rendes cégét. Nagyon sok angliai magyar pl. nem jön haza Wizzairrel, hanem BA-val jön vagy közvetlenül, vagy Frankfurton át.
2015. febr. 11. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

Fuu hát én nagyon csodálkoztam rajta, pont egy ilyen légitársaságtól nem várná az ember.. Meg jelölteti magát a világ legjobb légitársaságai közé is.

Elromlott a gép. Persze, előfordul az ilyen, bár mivel mostanában már nem ez az első eset az Emiratesnél, így elég necces. Ha meg már ez történt, tényleg miért nem küldtek mentesítő járatot, vagy legalább egy, a légitársaság színvonalának megfelelő szállodába invitálták volna az embereket. És a másnapi gép is késve indult, most nem hiszem el, hogy 24 óra alatt nem tudtak pótló járatot küldeni. Jó mondjuk azt sem értem, hogy a másnapi járattal hogy tudott mindenki elutazni, ezek szerint azon volt +240 hely? Amúgy nem utazott volna aznap senki, vagy mi? :o

Szerintem ez elég nagy presztízsveszteség az Emiratesnek..

És mi az, hogy a magyarok hibája? Van Emirates iroda Ferihegyen, akkor miért nem tájékoztatták az embereket az ott dolgozók? Meg nem csak a tájékoztatással volt itt a baj, hanem tényleg az utasok itt várakoztak több, mint egy napot.

Meg írtátok, hogy Magyarországon nem lehet olyan kiszolgálást lehetővé tenni, meg, hogy ez alja hely. Egy elit légitársaság mindenhol ugyanolyan szolgáltatást kell, hogy nyújtson. Ez olyan, mint a meki, az is mindenhol ugyanolyan a világon.....

2015. febr. 12. 01:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

Hát a mekivel hasonlítani érdekes, mert ott rosszat kell nyújtani mindenhol, meg hát ott is akad nyers hús, egér, stb..


Annyiban igazad van, hogy nem jött helyettesítő járat.

Viszont:


"És mi az, hogy a magyarok hibája? Van Emirates iroda Ferihegyen, akkor miért nem tájékoztatták az embereket az ott dolgozók?"


Ott magyarok dolgoznak, nekik kellett volna szerintem intézkedni, azért van iroda, hogy ne mindent Dubai ból kelljen elintézni.

2015. febr. 12. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!