Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Nem látom a foglalásomat,...

Nem látom a foglalásomat, akkor nincs is jegyem?

Figyelt kérdés

Lefoglaltam egy jegyet a Brusselsnél, de csak az alkalmazásban látom a foglalást. Kaptam visszaigazolást a foglalásról és a fizetésről is, de mikor be akarok lépni az interneten a fiókomba, nem adja ki. Hozzáadni is próbáltam a manage my bookingnál, akkor meg azt írja hogy a jegy nem lett lefoglalva.

Most akkor tulajdonképpen nincs is jegyem?


2017. ápr. 20. 16:10
 1/2 anonim ***** válasza:
0%
Nincs, buktad a pénzt.
2017. ápr. 20. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem az alkalmazás nem ugyanahhoz a fiókhoz van hozzárendelve.
2017. ápr. 20. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!