Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Szerintetek újjá lehetne...

Szerintetek újjá lehetne alapítani a Malévet így 7 év után?

Figyelt kérdés
Mármint ha olyan kormányunk volna, akik az asztalra csapnának, hogy márpedig Magyarországnak is szüksége van hazai légitársaságra.
2019. máj. 21. 19:53
1 2 3
 11/21 A kérdező kommentje:
Mégis milyen színvonalú kedves utolsó? Miben járatta le az országot? Rossz volt a kaja? Koszos volt a WC? Vagy esetleg bunkóskodtak az utaskísérők?
2019. máj. 23. 18:07
 12/21 anonim ***** válasza:
Az ellátás színvonala, repülők állapota, késések járattörlések stb.
2019. máj. 23. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 A kérdező kommentje:
A Wizzairt egyáltalán nem nevezném hazainak! És inkább az járatja le az országot: Még a levegő vételért is fizetni kell rajta, nincs Budapest-Párizs járat, a bejutás is katasztrófális, mert mindenféle folyosókon kell átmászkálni, meghát az a bugyi lila színű festés is nagyon ronda.
2019. máj. 28. 02:24
 14/21 anonim ***** válasza:
24%
A malév mindig is egy szarkupac volt. Csak azok rajonganak érte, akik sosem repülnek, vagy akik kellően nagy fideszparasztoik.
2019. máj. 31. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 A kérdező kommentje:
Én már sokszor repültem, de Malévvel soha, és pont, hogy Fidesz ideje alatt ment tönkre!
2019. máj. 31. 18:09
 16/21 A kérdező kommentje:
Érdekes, egy pár évvel ezelőtti kérdésekben meg még mindenki szerette, ezért mondom, hogy rengeteg 9 éves válaszadó van itt.
2019. jún. 3. 03:41
 17/21 anonim ***** válasza:
Erről is a fidesz tehet😂😂😂😂
2019. jún. 3. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim válasza:
0%
Itt minden Malév ellenes menjen a fenébe. Azért mert nektek sosem volt pénzetek rá? Kelet Európa legjobb légitársaságának választottak csak ti sosem tapasztalták ok meg. Menjetek a francba
2019. jún. 19. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:
Nem. A Malév hagyományos légitársaság volt de Európában hagyományos, nem fapados légitársaságként lehetetlen nyereséges vállalkozásként működni. Ahhoz kellenek a tengerentúli, távolsági járatok is meg az is kéne, hogy rengeteg átszálló utas Budapestre érkezzen és innen akarjon a világ minden tájára tovább utazni Malévval. A lengyelek rengeteg pénzt ölnek a sajátjukba presztízs okokból, de mi negyed akkorák vagyunk és akkor se leszünk nagyobbak, ha Mátyás király lesz az új passzát szél . Európában talán egyedül a Finnair tud még szólóban működni,minden kisebb cég már valamelyik mammut tulajdona.
2019. júl. 15. 05:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
A nagybátyám pilóta és fedélzeti mérnök volt a Malévnál. Értelmes és okos emberek dolgoztak ott akiktől csak tanulni lehetett. Sokuk egyetemen is tanított repülés mellett, ő is és olyan volt mint egy család. A repüléseknél pedig a biztonság volt az első. Műszakilag 100x túlbiztosított repülőkkel utazhattunk! Az utaskísérőket pedig csak imádni lehetett. A rendszerváltás után kettészakadt teherfuvarozás és személyszállításra s akkor kezdett hanyattlásba az egész minden téren. A céget összehasonlítani a BKV-hoz butaság. A Wizz air pedig egy lenyúlós társaság, nem bízom bennük de nem is utazom velük sohasem.
2020. ápr. 7. 06:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!