Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Hogy lehet az, hogy egy 3 óra...

Hogy lehet az, hogy egy 3 óra 40 perces repülőjárat 3 óra alatt teljesíti a távot?

Figyelt kérdés

Ez egy olyan helyzetben fordult elő, amikor több mint 3 órás késéssel indult, ám mégis csak 2 óra negyven perc késéssel landolt, ezáltal elkerülve az unios normák által előírt kárpótlás kifizetését az utasoknak.

Ez egy komoly trükknek tűnik nekem, vagy ez van hogy a 3 óra 40 perces saccolt idő totálisan kamu, vagy pedig különböző légitársaságok, esetleg légitért irányító hatóságok szabadabb légifolyósót biztosítanak a késésben levő gépeknek hogy megúszhassák a kötelező kárpótlás kifizetését ugyanis a késésnel csak az számít hogy mekkora késéssel landolt nem az hogy mennyi késéssel szállt fel.


2019. júl. 19. 12:17
1 2 3
 21/29 A kérdező kommentje:

20


Egyértelmű de ugyanakkor gusztustalan. 3 óra húsz percet dekkolnak az utasok a reptéren és az első gondolatuk nem az, hogy az utasoknak adjunk valami kártérítést hanem hogy megússzuk a büntit. Ez akárhogyis de gusztustalan.

2019. júl. 20. 09:12
 22/29 A kérdező kommentje:

17


Nem tudnál válaszolni egy teljes kommentre, ahelyett hogy csak kiragadsz mondatokat, idézel? Mert ez erős kiforgatása a mondandónak. Vagy ez meghaladja a mentális kapacitásodat?

2019. júl. 20. 09:26
 23/29 anonim ***** válasza:

hiába rinyálsz, nem kapsz kártérítést


legközelebb menj busszal/vonattal/hajóval, ha nem tetszik!

2019. júl. 20. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 anonim ***** válasza:
100%

"Na most amit a légitársaságok tettek azzal, hogy a becsült menetidőt megemelték az csupán egy válaszlépés erre, mivel nyilván, mint minden vállalkozás, csökkenteni akarják a kiadásokat, az adót, büntetéseket stb. Ebben nincs semmi meglepő.


Viszont az Uniónak kellett volna jönnie egy válaszlépéssel amely ezt a kiskaput lett volna hivatott lezárni."


No igen, és ha az Unió jött volna a válaszlépéssel, akkor a fapados légitársaságok kénytelenek lettek volna beépíteni az árképzésükbe a kártérítés mértékét is - így aztán a megemelkedett jegyárakkal azok is pórul járnak, akik nem akarnak kártérítést egy 5-10-20 ezres jegyre.


Részemről inkább várok 3 órát 15 ezerért, minthogy ugyanazért a jegyért 25 ezret fizessek vagy esetleg rossz időjárási viszonyok ellenére is elinduljon a gép, mert nem akarnak kártérítést fizetni.


A BIZTONSÁG MINDENEKELŐTT!!

2019. júl. 20. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 A kérdező kommentje:

24


Nem lettek volna kénytelenek, hanem jobban törekednének a pontosságra, ami végérvényesen mindenki érdekét szolgálja.

2019. júl. 20. 16:37
 26/29 anonim ***** válasza:
Mindig szokott lenni egy kis ráhagyás a menetrendben a biztonság kedvéért. Nagyon ritka az olyan járat, amelyik percre pontosan indul, mégis sokszor a kiírtnál korábban érkeznek a célállomásra.
2019. júl. 21. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/29 anonim ***** válasza:
100%

Az sem mindegy, hogy pl. Budapesten 13 vagy 31 a pályairány, érkezési iránytól függően ez simán lehet 10-15p különbség. Mekkora a forgalom, utasítják-e lassításra, vagy épp gyorsításra, az ereszkedéskor.

Hátszél vagy szembeszél?

Induló reptéren mennyit taxizik, hol van az állóhelye, mennyit várakozik a felszállásra, szabad pályára.

Sokmindentől függ ez a dolog.

2019. júl. 21. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 anonim ***** válasza:
100%

"Nem lettek volna kénytelenek, hanem jobban törekednének a pontosságra, ami végérvényesen mindenki érdekét szolgálja."


Nos, úgy látszik elkerülte a figyelmedet az a szó, hogy BIZTONSÁG. Többek között azért is van beépítve a menetrendbe plusz idő, hogy beleférjen ez-az. Pl., hogy valamelyik gép késik és az épp indulni akaró emiatt nem kap rögtön felszállási engedélyt. Vagy mondok mást: nemrég Thesszalonikibe mentünk, megkezdtük az ereszkedést, s mikor már nagyon-nagyon közel voltunk a földhöz, már szinte a fák tetején mentünk, akkor egyszer csak ÁTSTARTOLT a gép, újból felemelkedett és teljesen más irányból szállt le a pályára. Megkérdeztem leszálláskor, hogy miért volt ez, mire azt a választ kaptam, hogy igen erős hátszél volt és nem merték megkockáztatni a leszállást (hátha nem tud megállni).

Nos, ebben az esetben baromira nem szeretném, hogy a pontosság érdekében inkább megkockáztatják a leszállást - nehogy késsenek és kártérítést kelljen fizetni. Szóval még egyszer : a BIZTONSÁG fontosabb, mint pár perc - esetleg órás késés. Ha sürgetik a gépet és a pilótákat és hibáznak, lezuhan a gép - rohadtul semmire nem fogsz menni a kártérítéssel.

2019. júl. 21. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/29 anonim ***** válasza:
100%
24-28-as: nem érdemes a kérdezöre reagálni, mert annyira buta, hoyg nem fogja fel, amit írsz és annyira arrogáns, hogy mindenbe beleköt.
2019. júl. 21. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!