Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Booking.com-on foglaltunk...

Booking.com-on foglaltunk szállást Ausztriai kirándulásra. A bankszámláról még aznap levette a pénzt az oldal. Azonban a szálláson kijelentkezéskor ugyanúgy elkérték azt a pénzt. Azt mondták, hogy az csak foglaló volt, amit levontak bankkártyáról?

Figyelt kérdés
Mindkétszer a teljes árat kérték. Az ügyfélszolgálat pedig nem elérhető a booking.com-on. Mi a teendő ilyenkor? Van rá esély, hogy visszakapjuk a pénzt?
2013. máj. 21. 11:06
 1/8 anonim ***** válasza:
EU ország, EU állampolgár, szóval keress rá valami EU jogvédő oldalra... ezek elég gyakran ingyen segítenek.
2013. máj. 21. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm. Várom a további válaszokat is. Hátha mással is történt hasonló és van tapasztalata ezen a téren.
2013. máj. 21. 11:11
 3/8 anonim ***** válasza:
Biztos, hogy levonódott az összeg? Nem csak zárolták? Nézz utána, mert általában zárolni szokták csak az összeget, azt nem hiszem, hogy a te jóváhagyásod nélkül, csak úgy levonogathatják...
2013. máj. 21. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
hát apu számlája volt, és kapott sms-t a telefonjára, hogy levonták
2013. máj. 21. 11:56
 5/8 anonim ***** válasza:
Ha jogtalan a levonás (biztos nem csak zárolás??) akkor vissza lehet kérni a pénzt a kártyára. Chargebacket kell kezdeményezni a banknál ahol a kártyád van amivel fizettél.
2013. máj. 21. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Igen, levonták, de amint bejelentkeztetek a hotelbe, a pénz visszakerül a számlára.
2013. máj. 21. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Sokszor foglaltam már a bookingon, de velem még sose volt ilyen. De ahogy más is írta, biztosítékként zárolni szokták a szállás árának egy részét, vagy egészét, arra az esetre, ha nem mennétek el, ezt az összeget utalják át szállásadóhoz. Egyébként ez le is írják, mielőtt megadjátok a bankkártya adatait, az más kérdés, hogy mi van ha valaki ezt nem olvassa el... Szóval nyugi, biztos hogy 1-2 nappal azután ,hogy fizettetek, vissza kapjátok a pénzt.
2013. máj. 21. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Először is nem a booking.com vette le a pénzt, hanem a szálláshely. De az is csak zárolta.


A zárolás beletelhet 1-2 hétbe is, mire visszakerül a számlára. Ha esetleg mégis elnéztek valamit és valóban 2x vonták le a pénzt, akkor először vedd fel a kapcsolatot a booking-al ők segíteni fognak elintézni.


Eddig bármikor hívtam az ügyfélszolgálatot tudtam velük beszélni, illetve az e-mailre is aznap válaszoltak. Nem értem miért nem tudod őket elérni.

2013. máj. 21. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!